geef jullie mening...schandalig.

• feyenoord78

Ik hoop zeker na de wedstrijd van gisteren weer gezien te hebben dat het bestuur van Feyenoord en zeker ook MARIO BEEN en DON LEO nu echt wakker zijn.

We hebben 20-25 miljoen schuld, we bezuinigen clubicoon Peter Houtman weg en we blijven maar door gan met wanbeleid. Nee, als we echt volgend seizoen aan een hoopvol, fris, seizoen willen beginnen dan moeten we andere maatregelen nemen. Ik stel het volgende voor…

HOFLAND, schandalig, maanden speelt hij op nievau van telstar, geblesseerd, komt erin, en dupeert de club weer door zijn domme elleboogstoot, staat voor 8 ton op de loonlijst. mijn advies OP TRANSFERLIJST.

De Cler –> laat al heel het seizoen zien dat hij niks meer toevoegt, staat ook voor ruim 6 ton op transferlijst…..mijn advies TRANSFERLIJST.

MOLS —WEG

LEERDAM—> HOUDEN! maar moet nog rijpen, is nu zeker niet gschikt voor feyenoord 1, maar wellicht wel over 1 a 2 jaar.

VAN BROCKHORST—> is pure feyenoorder, maar ik vind dat hij dit seizoen weinig toevoegt, komt amper een pass aan, staat verkeerd, maakt domme overtredingen (had er gister heel veel nodig) , staat voor bijna 1,5 miljoen op de loonlijst. Mijn advies (of TRANSFERLIJST, anders volgend seizoen linksback, zeker geen middenveld, daar presteert hij wekelijks onder niveau).

LANDZAAT–> kan ik kort over zijn, zakkenvuller (1 miljoen per jaar), speelt wekelijks onvoldoende. Transferlijst!!

MOLS—> nuttig geweest, nu te oud! zeker niet jaar verlengen.

Het is tijd dat jongens als Pattiname, en castoigne (ook al is hij pas 17jr) een kans krijgen.

Makaay–> houden, onder Been , toch weer 14 goals.

Ik hoop echt dat feyenoord inziet dat bovenstaande jongens weinig meer toevoegen. hooguit V bronckhorst als linksback nog.

• manuelbrielle

Sorry maar MOLS stopt na dit seizoen al wegens beindiging van carriere.

Landzaat is net terug na een zware blessure heeft een geheel jaar niet gevoetbalt.

Bronckhorst verwacht ik ook meer van

De Cler is ook meerendeel gebleseert geweest.

Hofland Ben ik het mee eens, Maar toen hij kwam onder V Marwijk ging bij iedereen de vlag uit.dit seizoen is hij niet goed.

Leerdam vind ik zeer geschikt voor het eerste die jongen groeit daarom

• SKL

Maar hoe wil je deze spelers vervangen dan? Want geld om aankopen te doen is er niet.

• FR1908

Castoigne??

Het jongere broertje van Gascaoigne??? :)

• Mario

Heel veel supporters zijn teleurgesteld om gisteravond. Daar waar je een prima

stap vooruit had kunnen maken, krijgen we zo´n wedstrijd. Even voor de goede

orde, waar spelen we voor ? Internationaal voetbal? In eEuropa heft Feyenoord

momenteel niets te zoeken. Leuk voor de financien, vraagt maar na afloop als

de boete van de UEFA weer binnen is. Nee het enige is om ervaring op te doen

voor de jeugd. Direct de bezem er door. Wat hebben we ons geergerd aan spelers als Hofland, de Cler, Timmer, Landzaat en Greene. Was 1 groot drama in een

jaar waarin zoveel verwacht werd. Natuurlijk maken jeugdspelers fouten, v Leerdam (onhandige overtredingen), Fer ( is altijd zijn directe man kwijt).

Of het volgend seizoen beter gaat ? Ik heb er nog een hard hoofd in. De eerste

aankoop lijkt Fernandez (heb ik twijfels bij). Been veelal ruzie bij Nec met spelers

iets teveel de laatste tijd. Ik hoop voor Feyenoord dat hij het red. Beenhakker

is nog met geen enkele Pool komen aanzetten dus (????).

Mijn idee is vooral doorgaan met jeugd wat kunnen we anders, en onze verwachtingen zeker temperen………..

• feyenoord

al deze zaadvoetballers een schop verkopen en onderaan weer opnieuw beginnenfeyenoord78 schreef:

>

> Ik hoop zeker na de wedstrijd van gisteren weer gezien te

> hebben dat het bestuur van Feyenoord en zeker ook MARIO BEEN

> en DON LEO nu echt wakker zijn.

> We hebben 20-25 miljoen schuld, we bezuinigen clubicoon Peter

> Houtman weg en we blijven maar door gan met wanbeleid. Nee,

> als we echt volgend seizoen aan een hoopvol, fris, seizoen

> willen beginnen dan moeten we andere maatregelen nemen. Ik

> stel het volgende voor…

>

> HOFLAND, schandalig, maanden speelt hij op nievau van

> telstar, geblesseerd, komt erin, en dupeert de club weer door

> zijn domme elleboogstoot, staat voor 8 ton op de loonlijst.

> mijn advies OP TRANSFERLIJST.

>

> De Cler –> laat al heel het seizoen zien dat hij niks meer

> toevoegt, staat ook voor ruim 6 ton op transferlijst…..mijn

> advies TRANSFERLIJST.

>

> MOLS —WEG

>

> LEERDAM—> HOUDEN! maar moet nog rijpen, is nu zeker niet

> gschikt voor feyenoord 1, maar wellicht wel over 1 a 2 jaar.

>

> VAN BROCKHORST—> is pure feyenoorder, maar ik vind dat hij

> dit seizoen weinig toevoegt, komt amper een pass aan, staat

> verkeerd, maakt domme overtredingen (had er gister heel veel

> nodig) , staat voor bijna 1,5 miljoen op de loonlijst. Mijn

> advies (of TRANSFERLIJST, anders volgend seizoen linksback,

> zeker geen middenveld, daar presteert hij wekelijks onder

> niveau).

>

> LANDZAAT–> kan ik kort over zijn, zakkenvuller (1 miljoen

> per jaar), speelt wekelijks onvoldoende. Transferlijst!!

>

> MOLS—> nuttig geweest, nu te oud! zeker niet jaar verlengen.

> Het is tijd dat jongens als Pattiname, en

> castoigne (ook al is hij pas 17jr) een kans krijgen.

>

> Makaay–> houden, onder Been , toch weer 14 goals.

>

> Ik hoop echt dat feyenoord inziet dat bovenstaande jongens

> weinig meer toevoegen. hooguit V bronckhorst als linksback nog.

• feyenoord78

Hofland–vervang je voor vlaar, anders voor een jeugdspeler die vertrouwen krijgt.

Mols—> geen jeugdspits een kans (als invaller)

V bronckhorst–> linksback zetten. Daar is hij nog wel nuttig, zeker niet meer op middenveld.

Landzaat—> gewoon weg! haal desnoods meeuwis..! maar die zal wel naar gladbach gaan.

gewoon jeugd kans geven ipv al die zakkenvullers zonder enige mentaliteit.

en toppunt is en blijft HOFLAND, wat een verschrikking!!!!

onze A1, B1 en C1 is kampioen, dus daar zit talent zat!!!

huur desnoods een speler erbij, komt heus wel iets van geld vrij volgend seizoen.

En als je al die gasten eruit pleuert , scheelt paar miljoen op begroting.