Ik hoop zeker na de wedstrijd van gisteren weer gezien te hebben dat het bestuur van Feyenoord en zeker ook MARIO BEEN en DON LEO nu echt wakker zijn.
We hebben 20-25 miljoen schuld, we bezuinigen clubicoon Peter Houtman weg en we blijven maar door gan met wanbeleid. Nee, als we echt volgend seizoen aan een hoopvol, fris, seizoen willen beginnen dan moeten we andere maatregelen nemen. Ik stel het volgende voor…
HOFLAND, schandalig, maanden speelt hij op nievau van telstar, geblesseerd, komt erin, en dupeert de club weer door zijn domme elleboogstoot, staat voor 8 ton op de loonlijst. mijn advies OP TRANSFERLIJST.
De Cler –> laat al heel het seizoen zien dat hij niks meer toevoegt, staat ook voor ruim 6 ton op transferlijst…..mijn advies TRANSFERLIJST.
MOLS —WEG
LEERDAM—> HOUDEN! maar moet nog rijpen, is nu zeker niet gschikt voor feyenoord 1, maar wellicht wel over 1 a 2 jaar.
VAN BROCKHORST—> is pure feyenoorder, maar ik vind dat hij dit seizoen weinig toevoegt, komt amper een pass aan, staat verkeerd, maakt domme overtredingen (had er gister heel veel nodig) , staat voor bijna 1,5 miljoen op de loonlijst. Mijn advies (of TRANSFERLIJST, anders volgend seizoen linksback, zeker geen middenveld, daar presteert hij wekelijks onder niveau).
LANDZAAT–> kan ik kort over zijn, zakkenvuller (1 miljoen per jaar), speelt wekelijks onvoldoende. Transferlijst!!
MOLS—> nuttig geweest, nu te oud! zeker niet jaar verlengen.
Het is tijd dat jongens als Pattiname, en castoigne (ook al is hij pas 17jr) een kans krijgen.
Makaay–> houden, onder Been , toch weer 14 goals.
Ik hoop echt dat feyenoord inziet dat bovenstaande jongens weinig meer toevoegen. hooguit V bronckhorst als linksback nog.