feyenoord leeggeroofd door zakkenvullers

• feyenoord

deze miljonairs direct de deur wijzen, hofland , de cler, landzaat{zaad zou beter toe te passen zijn}, deze zijn allen te vervangen door jeugdspelers, hun nivo is bedroevend, en ze kosten teveel.

We zijn armlastig dus de keuze is niet moeilijk, afscheid nemen.

Hoe wil je dan weer op nivo komen?, geduld hebben met de jeugd, en nivo hebben we al jaren niet meer, en veel minder als nu kan het toch niet gaan.

Met andere woorden jaren, jaren en nog vele jaren wachten op betere tijden, feyenoord feyenoord het eens zo grote feyenoord is verworden tot een ondermaatse subtopploeg, zonder geld, en een redelijke jeugd{ook geen top, maar redelijk}

• von

feyenoord heeft die gasten toch een contract gegeven?

of zie ik het nu niet goed?

• brady

idd die lui krijg je nooit meer weg

• eddiecoenen

zou jij 1.5 miljoen euro laten liggen ?

• feyenoord

je ziet het geweldig goed, maar wil jij ze nog een seizoen zien? daar gaat het toch om? als ze zo een wanprestatie leveren moet je afscheid van ze nemen, dat geld ben je toch al kwijt, maar aub niet nog een seizoen naar deze zakkenvullers kijken , dat is het statementvon schreef:

>

> feyenoord heeft die gasten toch een contract gegeven?

> of zie ik het nu niet goed?

• swansea

haha die gasten gaan nevernooit weg!

Zo makkelijk als hier hebben ze nog nooit hun geld verdiend!!

Maar dat ze schandalig presteren is waar,wat een afgang.

• BJW

Maar je kan ze wel op de transferlijst zetten!!

• feyenoord

jij begrijpt wat ik bedoel!!! we willen toch niet nog een jaar naar dit zootje tuig kijken!!?

Die Hofland spant de kroon van allen, geblesseerd, domme kaarten{groningen uit, roda thuis}en dan roepen in bladen dat hij een type de wolf wil zijn, buiten zijn haardracht om, lijkt die er verder zeker ook niet op, ja toch wel een beetje, toen de wolf mee deed met “dancing with the stars”, dat zag er nl ook niet uitBJW schreef:

>

> Maar je kan ze wel op de transferlijst zetten!!

• Spatje

We hebben geen eens geld genoeg om ze uit te kopen. :D

• BJW

Dat heb ik dit seizoen speciaal met Hofland vaak gezegd en daar veel critiek op gekregen, die jongen kan je met zijn verleden nog heel goed naar Duitsland verkopen.

Krijg je nog geld en………….de salariskosten kunnen ook gedeeltelijk gespaard worden.

Krijgen we de begroting toch nog rond :D