Chelsea wil Wijnaldum

• Bloedgroep-FFFFF

Onzin.

geluukig is Wijnaldum zelf verstandiger en rijpt hij nog gewoon hier.

Om schulden aftebetalen, door wellicht de GROOTSTE groeibriljant te verkopen, aan een club waar hij snel op de bank zal belanden, is ONzinnig!

Hebben we eens een mega-talent,waar we ook tzt wellicht een hogere transfersom voor zullen vangen, willen sommigen hem nu al kwijt?

De smaakmaker, die ons nog erg veel plezier/punten kan bezorgen?

Sorry, niet meeeens! Georginio aub, wees verstandig en BLIJF.

• manuelbrielle

als hij de club kan helpen finacieel om al die schulden weg te werken laat je hem toch gaan pas dan kan je met inversteerders inzee die echt die 40,50,60 miljoen wilt inversteren je moet bij zulke bedragen hoe goed ze ook zijn die gasten laten gaan.

• jerry

je kan je elftal uitstekend versterken met 20 miljoen, alleen zou ik eisen dat hij minimaal 1, liefst 2 jaar nog bij ons voetbalt om beter te worden, net zoals chelsea met alex heeft gedaan!!!

• von

maar welke jeugdspeler is op dit moment beter dan wijnaldum?

• jerry

maar als je wijnaldum verkoopt en je kan hem nog minimaal 1 jaar, liefst 2 jaar huren en je hebt 20 miljoen dan kan je voor dat geld je elftal zeer goed versterken!!!

• Den

Als hij nog twee jaar hier blijft betaalt Chelsea geen 20 miljoen. Bovendien gaat er weer een hap af van dat geld en zal dat bedrijf echt niet kleiner worden als ik zie wat voor achterlijke bedragen er voor bijvoorbeeld Babel betaald werden.

En gezien het aankoopbeleid verwacht ik geen nuttige vervanger

• von

van dat bedrag gaat een gedeelte naar de talentpool en zal de rest gebruikt worden om schulden weg te weken lijkt mij. daarmee wordt het elftal niet versterkt denk ik.

prioriteit nr1 in het maasgebouw is namelijk de schuldenlast omlaag brengen, en wel zo snel mogelijk.

mits dit bericht waar is tenminste dat fc roebel voor wijnaldum gaat.

• Den

Uiteindelijk schiet je er dus niks mee op want de bedragen van die investeerders die dan mogelijk komen (ik zeg mogelijk want uiteindelijk lopen ze steeds bij iedere kutsmoes weg) word je ook niet echt blij.

• Eddy

30. Geen cent minder.

• jerry

en wat heeft wijnaldum bewezen voor deze 30 miljoen? kijk naar elia die is 9 miljoen waard, of naar beerens die is rond de 6 a 7 waard, je mag al blij zijn met 20 miljoen, maar 30 zou echt veel te veel zijn