Nep supporters

• jorW

Supporters van Feyenoord hebben zaterdagavond flink huisgehouden in een supportersbus van hun voetbalploeg. Dat laat de Rotterdamse politie zondag weten.

Na de uitwedstrijd tegen NAC in Breda, die Feyenoord met 3-2 verloor, werden onder meer de gordijnen gesloopt, de relingen door de bus gegooid, de afzuiginstallatie vernield en het dakluik gemolesteerd. De bus, op weg van Breda naar Rotterdam, werd rond 22.30 uur staande gehouden op het Marathonviaduct vlak bij de Kuip. Daar omsingelden agenten het voertuig. Zeven jongeren van vijftien tot en met twintig jaar oud zijn meegenomen naar het politiebureau. Ze komen uit Rotterdam, Krimpen aan den IJssel en Gouda.

De wedstrijd tegen NAC in de nacompetitie was van belang voor plaatsing voor Europees voetbal. Donderdagmiddag is de return in Rotterdam.

ongeloofelijk het blijft maar doorgaan met die malloten

• The Hitman

simpel deze rand debielen oplaten draaien voor alle schade tot de ;aatste euro cent en 10 jaar stadion verbod

opzouten nooit meer welkom bij feyenoord

• Spatje

7 nieuwe stadion verboden en dus weer 7 normale supporters die meer kansen hebben om een uitwedstrijd te bezoeken.

• The Hitman

exact mooi gesproken

• cornelis

Waarom speelt Feyenoord nacompetitie? Om toch nog Europa binnen te komen. Volgende vraag, wat gebeurt er als we daar inderdaad in slagen? Ook dit antwoord ligt voor de hand. Dan zorgen de randdeboelen er wel weer voor, dat er rotzooi getrapt zal worden, die gepaard gaat met vernielingen en Feyenoord uitgesloten zal worden voor deelneming aan welk Europees tournooi dan ook. Met als gevolg steeds minder inkomsten en uiteindelijk een faillissement. Met andere woorden winnaar van de play-offs betekent dnets anders dan een stap dichter naar het einde.

Ik weet heus wel dat deze benadering door vele prikkers als negatief zal worden uitgelegd, maar naar mijn mening is het gewoon de realiteit.

Ik hoop dat er prikkers zijn, die mij op andere gedachten kunnen brengen, maar ik vrees dat de feiten mij gelijk zullen geven.

• tommie F

je heb gelijk cornelis daarbij is t ook onmogelijk om de spelers vrijaf te geven omdat de voorrondes al half juni beginnen ( voor de euro leage).

• kobusz

Dat zijn de “supporters” met gold en diamond kaart. Die ze volgend jaar ook weer krijgen. “supporters” die niks slopen komen niet aan kaarten omdat zij “altijd” gaan…. daar gaat Feyenoord ook aan kapot. Misschien maar goed dat we een jaartje geen Europees halen………………………..(Financieel wel weer een drama / maat dat kan er nog wel bij).

• Rene de Lander

aah die jongens waren teleurgesteld , een paar biertjes ,lijntje sos …..

Valt allemaal wel mee hoor , dit zijn niet de echte raddraaiers .

• kobusz

Nee klopt. Moeilijke jeugd gehad / vang ze op en geef ze heel veel liefde. (dan blijf ik gewoon thuis omdat ik af en toe een uitwedstrijd wil bezoeken en zij er meer “recht” op hebben…..!)

• Bloedgroep-FFFFF

Precies.

Waar raak je mensen hardst ? In hun portomonee,

dus alles tot de laatste cent toe terugbetalen,incl. arbeidsloon voor het herstellen.

Het is schandalig, elke Feyenoordfan baalt enorm van het spel en resultaat in Breda, maar dat is echt geen vrijbrief, je club zo te kakken te zetten!

———————————————————

Rotterdam/Pijnacker - De politie heeft afgelopen weekend de supportersbus van Feyenoord omsingeld en zeven personen opgepakt. Onder de verdachten is ook een inwoner van Pijnacker.

De politie kreeg zaterdagavond een melding dat in de bus van vernielingen waren gepleegd. Dus bus reed vanuit Breda naar Rotterdam. Ondermeer de voetbalunit van de politie die het evenement begeleidde, heeft de bus vlakbij de Kuip op het Marathonviaduct rond half elf staande gehouden. De bus werd omsingeld door politiepersoneel en de verdachten zijn uit de bus gehaald.

Zeven personen zijn aangehouden en overgebracht naar een politiebureau. De jongeren, in de leeftijd van 15 tot 20 jaar oud uit Rotterdam, Krimpen a/d IJssel, Pijnacker en Gouda worden er ondermeer van verdacht: de gordijnen te hebben gesloopt, de relingen door de bus gegooid, de afzuiginstallatie te hebben vernield en het dakluik kapot te hebben gemaakt.