Al het hele seizoen loopt er hier een discussie over de oude garde van Feyenoord.
Ik ben het er mee eens dat we er teveel hebben, maar ik denk dat we ook niet zonder die gasten kunnen.
Timmer die heeft meer punten gekost dan dat hij heeft gepakt, Hofland kwam redelijk in vorm tot hij weer geblesseerd raakte.
Makaay en Tomasson worden hier steeds maar weer afgekraakt, daar ben ik het dus helemaal niet mee eens.
De wedstrijden die Tomasson heeft meegedaan gingen gewoon goed, afgelopen Zaterdag heb ik niet gezien.
Makaay is gewoon een klasse speler, maar zoals al zo vaak is geroepen we verachten te veel van hem.
Hij werkt zich v oor zijn doen een slag in de rondte, als je dan voor het doel komt is je scherpte wat minder.
Lijkt me nogal logisch , en ook volgend seizoen hebben we die jongens nodig.
Wie zou er 17 hebben gescoord dit seizoen ??????
Dan zouden we echt toto divisie gaan spelen !!!!
Met een uigebalanceerde en fitte groep starten komend seizoen is gewooon het belangrijkste.
Begin je dit seizoen met een fitte groep , dan pak je gewoon punten en is er geen gezeik.
Nu duurde het te lang voordat er serieus punten werden gehaald en is het nooit meer rustig geworden in en om de Kuip.