Er is nog hoop voor Feyenoord, er is geen ploeg in NL met zo'n goede jeugd

• BJW

Fijn deze jonge Feyenoorders een keer te hebben gezien.

De twee toptalenten volgens mij, Castaignos en Isoufi maar de rest kan er ook wat van.

In een finale in Duitsland tegen Duitsland te verliezen is geen schande, jammer dat er bij Duitsland een paar schoppers bij zaten.

• Martijn

bij nederland ook hoor op het laast bij de cornervlag

• SKL

Tjah, dat was een wraakactie. Die duitser deed precies hetzelfde bij de keeper van Nederland.

• OokSpartaan

nou, kom eens op west kijken, is ook geen rotzooi hoor.

• Martijn

Dat klopt maar de Feyenoorders waren bij het elftal U17 toch zeker de meerderheid ;)

• kobusz

Ook dat hoort bij voetbal… om te kunnen - en willen - winnen heb je ook spelers nodig die af en toe een schop uitdelen. Denk je dat Feyenoord zonder Israel, Laseroms en van Hanegem iets had bereikt….dus laat het een leerschool zijn voor de spelers die denken met alleen MOOI voetbal hogerop te komen.

• OokSpartaan

haha, oke dat is een feit, ben in ieder geval blij dat in Rotterdam bij allebei de clubs, de jeugd lekker kan doorstromen. beter dan die bij elkaar gekochte elftallen van Heerenveen en PSV bijvoorbeeld. Maar ja die eindigen wel hoger, das dan weer jammer ;)

• Milo

Weet je bij Ajax en bij PSV spelen er niet heel veel Nederlanders in het Elftal. Bij Sparta en bij Feyenoord is dit wel het geval. Bij Feyenoord spelen er vaak ongeveer 8 Nederlanders in het Elftal en bij Sparta weet ik het niet. Maar dat zijn er ook veel geloof ik. Ik vind dat je daar trots op mag zijn. Dat heb ik liever dan eltal met alleen niet Nederlanders. Want dan is het geen Sparta of Feyenoord meer.

• FlevoFeyenoordFan

als wij 4 x in de 5 jaar kampioen worden kan het mij niet schelen al staan er 11 chinesen op het veld.

• BJW

Gelukkig zijn er nog mensen, die er anders over denken:D

Een paar jongens uit de landen in de buurt ok, maar elf chinesen????????

Stel je voor elf keer Leeeeeeee?!?=!?!