hofland,tiendalli.de cler, en..................

• patrick

landzaat,bruins,hofs,slory zijn vervangbaar en dus geschikt voor de verkoop , kun je minstens 7 a 8 miljoen voor vangen,plus een enorme bezuiniging op de salaris post ,genoeg voor de sluitende begroting, kunnen de heren feyenoord suporters,ehh investerders de overgebleven selectie een kwaliteits injectie geven van 15 a 20 miljoen . ben ik nou zo slim,of………….hebben ze maar wat gelult ??

• SKL

Welke spelers moeten de door jou genoemde namen vervangen dan. Deze vervangers kosten toch ook geld. Dus ik denk dat je er iets te makkelijk over denkt.

• HooliKoen

begin is met lamzaad te verkopen..

en de Cler verkope, kun je el akchoui voor terughalen… qua transfergeld levert niets op voor FR maar in salaris des te meer…

met die 2 zetten ben je al heel eind op weg denk ik

Hofs aan Vitesse verkopen..

Bruins en slory erbij houde, ik denk dat Mario die wel weer aan het voetballen krijg.

• patrick

wat ik begrijp,is dat de investerders pas investeren als de begroting sluitend is, dus je verkoop de te dure,te oude,niet direct nodige spelers om de begroting sluitend te maken,en vervolgens kan je betere passende spelers halen op kosten van de investerders!

• The Hitman

nee hij heeft gelijk, ECHTER de grote adder er onder is mijns inziens

we verkopen x spelers, vangen x geld en lossen x schuld af

uiteindelijk klopt de begroting

dan komen de heren investeerders, stel we verkopen er 5 die kopen er dan 5 teug, alleen deze keer zijn de spelers van de investeerders dat zullen ze eisen, weer een soort talentpool erbij,

ga er van uit ze kopen 5 goede, over 3 jaar toedeloe en nu gaat waarschijnlijk 75% naar hen en 25% naar feyenoord

• SKL

Ik betwijfel ten zeerste of de investeerders ook de salariskosten voor hun rekening nemen. Als feyenoord die zelf moet dragen dan zit je volgend jaar weer met precies hetzelfde probleem.

• jerry

als je nu de salarissen van landzaat (1.6 m), de cler (1.3 m), hofland 1.2 m), bruins 450.000 en ga zo maar door moet doorbetalen maar ze brengen niks bij feyenoord is dat ook geen goede zaak dus probeer deze spelers te verkopen!!!

• jorW

patrick dat zijn precies de juiste namen neem daar timmer,lucius en greene bij kwa salaris en je heb iig goed bezuinigd, vol het aan met talenten zeg eerlijk tegen de supporters dat je nu echt gaat bouwen.

• patrick

bahia is jonger dan hofland, vbronckhorst de vervanger van de cler, landzaat red het ook niet meer tegen el ahmadi en fer , slory tja . en idd de salarissen zijn torenhoog ,zeker als ze niet meer voor de basis zijn . investeer in een keeper,loovens, en v wolfswinkel ,en we zien of de rest doorgroeid!

• SKL

Hierin moet ik je inderdaad gelijk geven. Als je het op deze manier zou doen moet je op de salariskosten behoorlijk kunnen besparen, zeker als je je bedenkt dat ook Timmer, Lucius, Greene en Mols weg gaan.

Alleen moet je dan wel hopen dat de investeerders daadwerkelijk geld in feyenoord willens teken.