Been al aan de slag bij Feyenoord

• dennis fey

Been al aan de slag bij Feyenoord

Geplaatst door Dick | Datum: 18-05-2009 | Bron: RTV Rijnmond | Voeg toe aan NU.nl | Voeg toe aan MSN Reporter

Hoewel zijn contract bij NEC nog doorloopt tot 30 juni is Mario Been nu al aan de slag gegaan voor Feyenoord.

De nieuwe trainer van de Rotterdamse club heeft zijn handen vrij, omdat hij in Nijmegen officieel afscheid heeft genomen van de spelers, medewerkers en supporters. Been heeft nu dagelijks contact met Feyenoords technisch adviseur Leo Beenhakker.

De transfer van Dani Fernandez is volgens Been voor 99,9 procent rond. Alleen de medische keuring staat een overgang van de Spaanse verdediger van NEC naar Feyenoord nog in de weg.

• RM

nou goed zo, kan nooit kwaad!

• Ruud

Heeft hij een bezem meegenomen?

• Eddy

• BJW

:D Wanneer ik Hofland & Co was zou ik maar maken dat ik weg kwam!

• dennis

Is maar goed ook want hij heeft een hoop werk te verrichten.

• manuelbrielle

Er is heeeeel veeeeel werk te doen ik maak me steeds meer zorgen,

Over de geloofwaardigheid van onze Club.

Met begrotingen en schulden. Ik hoop dat feyenoord met een Officieel bericht komt van de zaken schulden,en een plan van aanpak.

Of we het nieuwe seizoen uberhaupt van onze club kunnen genieten.

Want een sluitende begroting moet toonbaar gemaakt worden aan de KNVB het zou zelfs zo kunnen zijn dat de licensie word ingetrokken.

Het allerbelangrijkst is naar mijn mening heel veel te dure spelers verkopen en terug gaan opbbouwen,Tevens met jeugd en Transfervrije spelers.

• d'henry

Spelers halen met een lege portemonnee….Ik heb nu al medelijden met Mario Been. Waar is hij aan begonnen….In plaats van opbouwen wordt het keihard saneren om je licentie te behouden.

En die investeerders….ik geloof niet meer in sprookjes!

d'henry