‘Feyenoord jaagt ook op Roda JC-spits Cissé’

• I LOVE FEYENOORD

Na FC Twente, Villarreal en PSV is ook Feyenoord in de markt om Sekou Cissé over te nemen van Roda JC. Het Limburgse medium L1 meldt vrijdag dat de Rotterdammers echter nog niet over een akkoord beschikken met Roda JC. Wel zou Feyenoord willen voldoen aan de persoonlijke eisen van de 23-jarige Ivoriaanse aanvaller. Daarmee is de Stadionclub al de vierde vereniging die zou dingen naar de hand van de spits van Roda JC, die bezig is aan zijn vierde contractjaar bij de club uit Kerkrade.

Volgens Roda-directeur Martin van Geel heeft Feyenoord zich nog niet gemeld. Wel sprak Roda al met FC Twente over de transfer van Cissé. Aangaande de vermeende interesse van PSV zei Van Geel eind vorige week geen namen te willen noemen. De speler zelf liet weten dat er ook interesse is vanuit Frankrijk.

In de laatste reguliere competitieronde van dit seizoen was Cissé met één treffer nog medeverantwoordelijk voor de zege van Roda JC op Feyenoord in De Kuip. Hij trof dit seizoen negen keer doel voor de Limburgers, die via de play-offs proberen in de Eredivisie te blijven.

voetbalzone

• Ferdi

Cisse lijkt erg op S.Kalou van Excelsior destijds. Snel en veel techniek.

Alleen zal Cisse nog door moeten groeien en dat kan bij Feyenoord maar ook bij Twente en dan is het nog maar de vraag of die voor ons kiest. Ik denk zelf dat hij de opvolger wordt van Elia bij Twente.

• jerry

een speler wil zich op het hoogste niveau etaleren, twente speelt champions league (voorronde) en twente is een club met een goed beleid, dus het lijkt me voor de hand liggend dat hij dan voor twente zal kiezen boven feyenoord

• billy

is wel zo maar bij feyenoord kun je toch nog steeds meer verdienen dan bij twente

• RM

vraag ik me af, kan me niet voorstellen dat ze een smak geld aan een twijfelaar gaan uitgeven. heeft potentie hoor die cisse, maar er wordt overal op bezuinigd, dus ook op de contracten van nieuwe spelers.

• Rene

Hoe weet jij dat ?

• BJW

Bij de nieuwe begroting denk ik niet meer!

• jerry

volgens mij geld dit enkel en alleen voor spelers die oud en over the hill zijn

• CROOSWYKER

ik denk dat feyenoord toch geld bezit anders zit je niet achter deze speler aan

ze zitten ook achter de spits van rapid wien aan

• manuelbrielle

Ik vind dit maar een matige speler en ben benieuwd wat er uitkan worden geperst.

Hij lijkt me een matige voetballer die alleen voor de hoofdprijs weg zal gaan dit lijkt me een onbegonnen zaak