Beste Feyenoord supporter,
Op dit moment ben ik bezig met mijn scriptie om af te studeren en ik heb daarbij jouw hulp nodig! Mijn onderzoek gaat over Nederlands Eredivisie voetbal en het zou fijn zijn als je mijn vragenlijst wilt invullen. Het kost ongeveer 10 minuten en ik ben er erg mee geholpen! Daarnaast maak je kans op 1 van de 10 Iris-cheques ter waarde van € 10,- als je de vragenlijst invult. Ik vraag je om alleen deze vragenlijst in te vullen als je weleens Nederlands Eredivisie voetbal op tv kijkt (en/of wedstrijden bezoekt), en als je favoriete club Feyenoord, PSV of Ajax is.
Dit is de link naar de vragenlijst:
http://www.thesistools.com/?qid=81322&ln=ned
Ik heb heel veel mensen nodig die deze vragenlijst willen invullen en daarom vraag ik je om deze mail naar zoveel mogelijk mensen door te sturen. Ik zou daar heel erg mee geholpen zijn! Als je besluit dit te doen, graag onderstaande punten even meesturen:
- alleen invullen als je weleens Nederlands Eredivisie voetbal op tv kijkt (en/of wedstrijden bezoekt), en als je favoriete club Feyenoord, Ajax of PSV is
- je maakt kans op 1 van de 10 Iris-cheques ter waarde van € 10,-
- het kost 10 minuten van je tijd
- vragen of ze het doorsturen naar andere mensen omdat ik veel respondenten nodig heb
Alvast heel erg bedankt!
Groeten, Jeroen