Voorlopig ben ik het met Erwin eens: tot nu toe blijken de investeerders grote weglopers. De schuld als excuus: het moet niet gekker worden. Zonder die schuld hadden we die investeerders ook niet zo hard nodig
feyenoord brengt zich zelf om zeep, niet meneer Perridon, of welke andere rijke feyenoord supporter helpt de boel om zeep.
Maanden hebben de zogenaamde interne slimmerikken de kans gehad open kaart te spelen over de totale schuld en maanden hebben ze de tijd om een begroting in te dienen.
Blijkbaar ziet niemand intern de mogelijkheid om alles op tafel te leggen een voor mij totaal onbegrijpelijke situatie.
Hoe verrot kan je zijn als club aan allerlei construncties, leningen, leugens, achterkamertjes contracten en wat al meer om het niet binnen een paar weken onomstotelijk op tafel te hebben.
Vervolgens komen de accountants alles bestuderen en blijkt wat er boven water komt vele malen erger is dan wat er door de directie van feyenoord is voorgespiegeld. die accountant geeft Perridon en consorten de stukken em die conculderen dit is zelfs met ons geld niet op te lossen
geen manager en al zeker geen eigenaar met bedrijven zoals Trust en de andere aanverwante bedrijven kunnen het zich permiteren hier blind in te stappen met wellicht als gevolg dat hun eigen bedrijf er aan onder door gaat,
deze gasten zijn rijk, maar niet puisant rijk zoals een Abramovic, en diverse andere eigenaren van Engelse clubs, Nederland land kent nu eenmaal maar een beperkt aantal miljardairs
Helemaal mee eens Hitman, die gasten zijn de eigen rot geschrokken, het is nog vele male erger dan voorgeschoteld door Knudde en Jacobs we staan er zeer beroerd voor, volgens mij zijn we op sterven na dood , enkel de stekker moet er nog uit , en zo,n reactie van Den was te verwachten, Pvda mannetje, die kijken niet op een eurie schuld meer of minder , alles recht praten wat krom is .
Die zogenaamde investeerders wisten al geruime tijd hoe erg het was met de financiële situatie bij Feyenoord. De reden waarom men zich opeens terugtrekt is omdat ze geen functie bij Feyenoord te bekleden krijgen, iets wat men graag wil.
Daarnaast moet je helemaal niet blij zijn met Trust als investeerder, kijk maar eens wat voor problemen men in de formule 1 heeft veroorzaakt. Ook daar kwam met gemaakte afspraken niet na.
Ze moeten nu niet opeens met het verhaal aankomen dat men niet wist dat het zo slecht met Feyenoord gesteld is.
ik denk dat niemand het weet,
hoe vaak kregen we bericht de schuld is 13, toen 17, toen 20, 21 zelfs 30 miljoen
inmiddels hebben er een paar goede accountants naar gekeken en zal nog wel erger zijn, ook de constructies erom heen baren waarschijnlijk enorme zorgen,
neem die talentpool stop je beste spelers er in, vraag om slechts 6 miljoen
waar je op de huidige markt niks maar dan ook niks mee kan en keer dan de inleg + 25% rendement uit over de verkopen
lachen die constructie en dat voor een sufferige 6 miljoen
Drenthe 13 miljoen (=3,25 miljoen
Wijnaldum dadelijk 20 miljoen (= 5 miljoen)
betalen ze dadelijk 200% terug
en zo gaat dat door en door oplichter of niet ik geef die perridon en consorten groot gelijk
enige weg uit is 100 miljoen + schulden ter overname of alles saneren en alleen maar jeugd
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?