perridon

• tommie F

ik heb 28 jr. een seizoenkrt!! heb 50,- gestort!! het gaat mij om de ongefundeerde kritiek op de potentiele investeerders!!!

• Herb

Weten jullie wel wat het begrip faillissement inhoudt? Denk je nu echt dat dit een serieuze optie is?

• Erwin/Bennekom

ongefundeerde kritiek???? kijk jij dan maar eens een paar topics lager bij “kink in de kabel” naar mijn reactie

• Erwin/Bennekom

ja ik weet vanuit de praktijk wat het begrip faillissement inhoudt. Er zijn diverse constructies mogelijk voor lijfsbehoud ondanks een faillissement Herb.

• Eddy1965

Dat was niet Perridon maar Dhr. Rottier (uit Ridderkerk)…

Die zou wel even met buitenlandse ondernemers Feyenoord versterken.., de buitenlandse ondernemers kwamen niet en Rottier werd afgevoerd naar de psychiatrische afdeling in het ziekenhuis..

• Erwin/Bennekom

oke mijn fout, maar ook perridon heeft destijd veel toezeggingen gedaan welke hij niet is nagekomen. Maar zo is Trust nu eenmaal.

• Herb

Dan weet je toch dat een faillissement pas aan de orde is als alle andere mogelijkheden geen optie meer zijn. Er is kennelijk nog een gaatje van 3 miljoen te overbruggen. Het is nauwelijks voor te stellen dat een grote club als Feyenoord zich failliet laat verklaren, zelfs als er een doorstart kan worden gemaakt.

• Den

Het is net als met dat computerspul van hem. Leuke marketing maar als het puntje bij paaltje komt doet het het niet

• Erwin/Bennekom

een faillissement kan in sommige gevallen het uiterste redmiddel zijn. Jij hebt het over een gaatje van 3 miljoen. 3 miljoen is nodig om de begroting rond te krijgen, maar daarmee zijn de schulden niet weg.

Een blaaskaak als Perridon is absoluut geen oplossing. Die man wilde in de formule 1 ook een belangrijke positie bekleden wat ook tot enorme problemen heeft geleid. Het bekende wurgcontract waarmee Jos Verstappen destijds bij Jordan buitenspel werd gezet.

Deze man denkt met geld alles te kunnen kopen, maar maakt enkel en alleen alles kapot.

Een investering van deze man aannemen betekent dat je schulden blijft houden. Je lost ze bij de ene af maar hebt ze weer bij de investeerder. En als je geen progressie maakt in het voetbal, blijven de inkomsten nihil. Dat houdt in dat de schuld op den duur alleen maar groter en groter wordt.

De enige opties zijn:

a. complete overname of

b. faillissement

• tommie F

??? deze man heeft al enkele miljoenen in feyenoord gestopt!!! ken je feiten erwin uit bennekom!!!