perridon

• Erwin/Bennekom

ja als sponsor, maar niet als investeerder

• Erwin/Bennekom

heb jij weleens naar de sponsor inkomsten gekeken Tommie???? Doe dat eerst maar eens. Eens zien of jij het dan nog over enkele miljoenen van Perridon spreekt! Eerst cijfertjes bekijken Tommie voordat je wat zegt!

• Milo

Als je je failliet laat verklaren betekend dat niet dat je van de schulden af bent. Als je daarna door gaat onder een andere constructie, dan komen die schulden even hard weer terug. Je bent alleen definitief van je schulden af, als je geen doorstaat kan maken. De schuldeisers hebben ten alle tijden recht op hun geld. Dus alleen als Feyenoord niet meer bestaat, om het zo maar te zeggen zijn ze van de schulden verlost. Dus als je onder een andere naam verder gaat. Dan komen deze schulden ook gewoon weer terug!

• Erwin/Bennekom

Milo er zijn diverse constucties mogelijk van een faillissement. Spelers en dergelijke hevel je bijv. over naar een nieuwe bv. De doorstart ga je uiteraard niet maken onder de huidige constitutie, maar onder een nieuwe. Het deel wat je failliet wilt laten verklaren maak je leeg.

Je kunt dus wel een doorstart maken onder een andere constitutie. Deze staat geheel los van het failliet verklaarde deel.

Het is sjoemelen maar wel een optie welke door veel grote bedrijven met succes gehanteerd wordt.

• Erwin/Bennekom

daarnaast zijn er nog tal van mogelijkheden, maar als ik daarover in detail moet treden zijn we nog wel even bezig

• Herb

We laten het maar over aan diegenen, die er geld in willen pompen. Die zijn gehaaid genoeg om over die constructies na te denken. Er moet in ieder geval iets gebeuren. Er moet gesneden worden, maar er moet tevens worden geïnvesteerd in nieuwe spelers.

• Spatje

Hoe lang zit je zelf al in zaken Joop? Als je een eigen zaak heb en je gaat uit dat bedrijf een miljoenen deal aan, dan wil je toch zeker weten hoe je zakenpartner er financieel voor staat of niet? Ik kan goed begrijpen dat Perridon en zijn zakenvrienden eerst willen zien dat Feyenoord zijn financien in kaart hebben gebracht. Ze zitten er niet op te wachten dat hun centen in een bedrijf gepompt gaat worden dat achteraf nog meer ellende heeft dan ze verwachtte. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze liever even afwachten totdat ze er zeker van zijn waar ze aan beginnen.

• tommie F

goed gezegd spat!!

• Milo

Volgens mij weten de heren investeerders heel goed hoe het in elkaar steekt. Het is duidelijk dat ze er geen zin in hebben. Als je pas aan het einde van de transfer periode de begroting op orde kan hebben. Dan hoeven er ook geen inversteringen gedaan te worden. De spelers die dan nog op een transferlijst staan. Behoren als het goed is niet het niveau te zijn wat Feyenoord na streeft. Ze hoeven dan ook helemaal niks meer te investeren.

• Spatje

Dus jij koopt altijd melk die al over de datum is? Nee toch? Je koopt het liefst melk die nog heel lang goed is.