volle bak

• brady

geen volle bak morgen tegen nac er zijn slechts een kleine 20.000 kaarten verkocht

• SKL

Er zijn tot gisteren 22.000 kaarten verkocht. Ik verwacht dus dat er nog een paar duizend verkocht zullen worden. Dan is de kuip toch heel wat beter gevuld dan 2 jaar geleden tegen Fc Groningen, toen zaten er slecht 18.000 mensen.

• dennis

En als we winnen morgen dan zit ie zondag wel vol denk ik,want dan mogen alle seizoenkaarthouders gratis naar binnen :-)

• Spatje

Ik moet morgen werken. Dus morgen maar winnen dan kan ik er zondag bij zijn.

• Milo

Feyenoord gaat wel winnen daar ben ik niet van overtuigt. Onze selectie is beter dan die van NAC. Morgen speelt Tomasson ook weer en dan merk je gelijk het verschil met en zonder hem. Ik vind alleen niet dat Leerdam als rechtsback moet spelen. Dan geef ik toch de voorkeur aan Tiendalli.

• Eddy1965

“Feyenoord gaat wel winnen daar ben ik niet van overtuigt”

:?

• Eddy

Tomasson speelde in Breda toch ook al mee.

• kobusz

Ik boycot de plee-offs en als iedereen dat had gedaan - vanaf het begin was de knjb - er na 1 jaar mee gestopt.

Ik hou vast aan mijn principes / geen plee-offs - 34 wedstrijden daar gaat het om / niet om de “loterij” van de laatste 4/6 wedstrijden.!!!