Bij Feyenoord hebben ze een bord voor de kop

• sonja

Feyenoord heeft een enorm bord voor de kop

Gisteren kwam Feyenoord directeur Gudde in het nieuws. Dat de begroting nog een tijdje op zich laat wachten, want het is niet mogelijk om die sluitend te krijgen. Logisch. Want er is een schuld van meer dan 24 mio. Daarom stelt Gudde dat Feyenoord niet in staat is om spelers te kopen. En wat brengt het nieuws van vandaag?

Dat Feyenoord toch gaat onderhandelen over Roda speler Sekou Cissé. Right. Alsof er geen miljoenenschuld is. Alsof de investeerders die de club willen helpen al hebben toegezegd dat ze ook echt gaan helpen. Alsof Feyenoord in het recente verleden spelers kon kopen omdat er zoveel geld was. Alsof. Kortom. Bij Feyenoord hebben ze een bord voor de kop zo dik als zestig centimeter gewapend beton.

• manuelbrielle

Het ergste is dat ze dat geld nog voor die Cisse willen geven ook.

Hij is een beperkte voetballer en is zeker niet feyenoord waardig,

Hij scoort nauwelijks,en zeer beperkt

De schulden moeten afbetaald worden dat moet gebeuren,

Maar ik gok erop dat Feyenoord de champions ligue wilt halen het nieuwe seizoen dat is een grote bonus voor de club en kom je uit de schulden.

De talenten die we hebben moet je zuinig mee omgaan maar als zon speler de schuld kan minderen zou ik de speler gelijk verkopen en met een schone lei beginnen.

Kwa inversteerders geloof ik niets van van 60 mil naar 0,0

Niemand wilt de schuld inlossen en te begrijpen.

dus verkopen van bepaalde spelers is van belang

• tommie F

whahahaha zegt manuel die zelf levchenko wilde halen ja jij heb er echt kijk op!!!

• Erwin/Bennekom

heb jij die cijfers betreffende de sponsorinkomsten al bekeken Tommie???? over ongenuanceerde reacties gesproken!!!

• BJW

Ik vind, dat je een bord voor je kop hebt als je niet op de markt gaat, nog een jaar met deze selectie en we kunnen echt inpakken!

Denk je nu echt, dat Mario en Leo en het bestuur tegen beter weten in met spelers in verhandeling gaat?

Als Feyenoord de playoffs gespeeld heeft, zien we wie er nog op de transferlijst gaat en dan gaat de draaimolen pas echt draaien.

Wanneer je echter nu niets doet, pies je overal naast de pot!

• Herb

Inderdaad, je hebt pas een bord voor je kop als je stopt met bedrijfsmatig denken, dus investeren om je te versterken. Je kunt alleen maar uit de impasse komen als het elftal sterk genoeg is om mee te doen met de prijzen. Dat is de bekende vicieuze cirkel waar we eens eindelijk uit moeten.

• Rene

Welke spelers vindt jij wel feyenoord waardig, en niet met Messi aankomen…..

• BJW

Gelukkig nog iemand die het begrijpt. :D

• Herb

Dank je. Jij toch ook?

• BJW

Ik hoop het :D:D:D