Feyenoord staakt gesprekken met ondernemers

• Spatje

Het is door Feyenoord afgeketst, niet door de investeerders. Goed tussen de regels doorlezen. De heren van de RvC konden gewoonweg de financien niet laten zien en een goede begroting presenteren. Dan maar dmv zo'n persbericht je eigen hachie redden moeten ze gedacht hebben. Slechte zaak en een bewijs van onkunde van de bewindvoerders in het Maasgebouw.

• Spatje

Perridon en Sintniklaas hebben het altijd gehad over max. 20 miljoen. Waar haal jij die 60 dan vandaan?

• Eddy1965

Inderdaad Spatje, ze konden het in het maasgebouw gewoon niet bolwerken, dan maar een persbericht eruit om de investeerders in een kwaad daglicht te stellen…

• Eddy1965

heeft die gehoord…

• Erick

Ik ben er zeker niet rouwig om dat het niet door gaat. Wat ook wel te verwachten was. Die Perridon heeft al vaker wat geroepen en nooit waar gemaakt niet alleen bij Feyenoord. In mijn ogen is het gewoon een grote blaaskaak…, die maar wat graag in de picture staat.

• Spatje

Collega van mij is het petekind van Michel Perridon, ik hoor dus wel eens wat. Volgens hem heeft steeds Feyenoord de boot afgehouden als de groep investeerders informatie of inzage wilde hebben in bepaalde zaken of stukken. Zo'n wantrouwende houding (wellicht uit angst van de Feyenoord top hun eigen zetel te moeten afstaan) heeft de gesprekken geen goed gedaan. 3 weken geleden zou er nog een meeting in Dordrecht zijn waar de investeerders bijeen kwamen. Helaas kwam er tegen de afspraken in niemand uit Rotterdam-Zuid opdagen. Dan kan je toch ook niet verwachten dat deze miljonairs staan te springen om geld te geven?

• Herb

Nu maar wachten op een gekke olieboer uit de woestijn of een gasbaron uit Rusland.