mensen

• dagdag3

die geld storten, de volgende maand ligt het weer op makaay zijn bankrekening.

Zolang je deze mensen miljoenen per jaar blijft betalen schiet het niets op

sowieso hadden deze spelers nooi aangetrokken mogen worden

• jorW

ik weet niet waar jij ineens mee bezig bent met je berichten, maar toen makaay aangetrokken werd, werd iedereen helemaal gek en terecht deze spits die al veel meer doet dan die als spits moet doen en 2 seizoenen op een eiland staat scoort er wel meer dan 20 allebei de seizoenen en daar is een spits geloof ik voor

• dagdag3

Ik zei toen al dat er beter een jonge spits gehaald kon worden.

Ben er nooit voorstander van geweest

Makaay heeft ondertussen al 10 miljoen gekost, als je bv berg had gekocht had je kunnen verkopen en winst kunnen maken

• jorW

berg was toen al te duur voor ons, maar wij moeten spelers scouten zoals berg als die eigenlijk nog helemaal niet bekend is dan kan je hem voor weinig ophalen en voor veel geld verkopen.

• dagdag3

wat zou berg hebben gekost 11 miljoen

nee meneer bosz heeft lekker 30 miljoen wegepleurt en er 30 plussers voor gehaald voor veel te veel geld

Gek heh dat investeerders een keer afhaken

• TheGodfather

Ik blijf geld storten en van mij mogen ze mijn geld gebruiken om Roy zijn salaris te betalen. Ik vind het nog steeds een geweldige spits dit Feyenoord mag blij zijn dat spelers als Makaay en Gio in Rotterdam willen voetballen.

• swansea

geweldige spits?Niet aan zijn doelpunten te merken:16 ,waaronder 3 tegen de top8 ,en 4 penalties…………

Maar ja we zijn snel tevreden,dat is waar…

• Eddy1965

Ja, dadelijk zeg je nog dat die een wereldseizoen heeft gedraaid!!!

• Milo

Dat Makaay bij Feynoord speelt ben ik erg blij mee. Hij doet veel meer dan alleen maar spits zijn. Lijkt me goed als je eens een keer goed naar de wedstrijden gaat kijken en naar de trainingen van Feyenoord gaat.