Goede zet van Feyenoord

• Milo

Ik vind dat Feyenoord geen investeerders hoeft te hebben!!!

• Eddy1965

Hoe gaan we dan de huur betalen, de salarissen, de versterkingen etc.., allemaal van de seizoenskaarten en af een toe een speler die je verkoopt?

• brady

zonder investeerders is het gauw gebeurd helaas op sterven na dood

• marcel

Cijfers feyenoord in het rood, geen sportief succes, afglijdend niveau van het elftal, geen financiele injectie….ik zie hier niks positiefs in.. en afhankelijk zijn van onbetrouwbare figuren? wat is er onbetrouwbaar aan deze figuren als alles zwart op wit staat? Feyenoord heeft geld nodig en het bestuur heeft gefaald. Er zijn meerdere wegen naar Rome ja, maar feyenoord wacht maar en wacht maar en wil steeds meer. En gudde mag dan verwachten dat de transfers pas in augustus echt op gang komen, maar ik geloof echt helemaal niks van wat hij zegt. Feyenoord onderneem nou eens iets en wacht niet af anders is het echt over en uit sportief gezien en misschien wel in het totale plaatje

• Spatje

Welkom in de grote mensen wereld. Nu de tijd van zakgeld voorbij is draait de rest van je leven maar om 1 ding. Geld vergaren zodat je te vreten hebt.

En zo gaat het in elke tak van werk. Of dat nou een it bedrijf is of een sportclub. Het draait maar om 1 ding. Geld vergaren zodat je door kan groeien.

• kobusz

idd, so what. Wij blijven toch wel komen en de club steunen anders was de club al heel lang dood geweest.