Feyenoord ziet mogelijkheden voor nieuwe spelers

• Eddy1965

Datum: 20-05-2009 Bron: Telesport.nl

Zonder extern geld geen versterkingen. Die boodschap is bij Feyenoord al enkele maanden bekend. Het mislukken van de onderhandelingen met een groepje van potentiële investeerders, waarover de Rotterdamse club woensdag duidelijkheid verschafte, is daarom ook zeker slecht nieuws voor de nieuwe technische leiding (trainer Mario Been en topadviseur Leo Beenhakker) en het hondstrouwe legioen.

„Betreurenswaardig”, gaf algemeen directeur Eric Gudde woensdag in De Kuip toe nadat hij met financieel directeur Onno Jacobs de potentiële geldschieters had afgebeld. „Met veel kennis en verstand van zaken is er bij ons een lijstje opgesteld van mogelijke aanwinsten. Daarbij is creatief en bescheiden gedacht. Helaas kunnen we er nu even geen gebruik van maken. Maar hopelijk kunnen we de komende maanden toch extern nog geld los krijgen.”

Het is niet ondenkbaar dat de traditionele helikopter met de nieuwe spelers tijdens de jaarlijkse Open Dag komende zomer niet landt in De Kuip. „Maar we hebben nog even de tijd”, benadrukte Gudde. „Ik sluit het nog niet uit. Voorlopig hebben we alweer ruim 29.000 seizoenskaarten verkocht, tegen 31.800 vorig seizoen. Feyenoord heeft nu eenmaal geweldige supporters, ook al zijn ze het afgelopen seizoen verre van verwend.”

• patrick

ik denk dat spelers als messi,ronaldo en xavi zich heus wel terug betalen idd , triiiiiiiiiiiiiiiiiiing he! oh !! ik bedoel natuurlijk gentenaar en pietje puck van rvc driehoogachter !

• ronaldo

Ze moeten geen spelers gaan kopen om die heli maar te laten landen op de open dag. Als ze in december grote schoonmaak hadden gehouden onder de groot verdieners als Hofland en vrienden dan hadden ze mss gaan play-offs gehaald maar was er wel een stap gezet die nu als nog moet worden gezet maar dan wel gedwongen, de opbrengst zal minder zijn omdat ze moeten verkopen.

• kobusz

uit de eigen jeugd zeker?