We zijn weer te laat.'Jan Wuyens naar Heerenveen'

• Ferdi

ja goed en goedkoop daar zit het hem in. Daarom zeg ik ook dit is een gemiste kans. Timmer is ook goedkoop maar dat is niks.Maar Wuytens is bij ons gewoon een basisspeler!

• richie

wie de f*ck is jan wuytens en hoezo ‘te laat’. te laat voor wat, voor jan wuytens..?

• Eddy1965

Ben je nu al vergeten dat er geen enkele stuiver in Feyenoord gestoken wordt, maar dat er nog minstens drie miljoen bezuinigt moet worden! Ongelofelijk, elke keer hetzelfde…, gemiste kans! Beroerd wordt je ervan…

• Eddy1965

inderdaad heel triest, ik geloof dat er hier een paar zijn met grote oogkleppen op….

• jerry

zou niet misstaan achterin bij deze verdediging

• tommie F

iedereen is beter als die amateurs achterin!!!

• jerry

overdrijven is ook een vak

• tommie F

ietwat overdreven jerry, maar zeer zwak zijn ze zeker geen 1 uitgezonderd!!! en toch blijf ik erbij dat met een goede keeper de verdediging ook beter staat!!!

• jerry

een keeper en een fitte vlaar of een evt aankoop zoals loovens dat zal zoveeeeeeel schelen!!! maar zag van de week mulder keepen en dat is ook typisch een lijnkeeper die graag op zijn lijn blijft (nu oordeel ik op 1 wedstrijdje dus ook niet geheel objectief natuurlijk)…. maar ik ben benieuwd wat leo kan doen zonder geld?

• tommie F

weinig !!! ben trouwens benieuwd naar de waarheid t echte verhaal rondom de investeerders!!! heb al eerder vernomen dat t om macht ging binnen de club!!!