'Beenhakker was een grote luchtballon' ?????

  • BJW

    Inderdaad, dat zou mij ook al gelukkig maken!

  • feyenoord

    dan gewoon weer een nw trainer toch? kost ook niets toch? we hebben geld genoeg toch?onze spelersgroep is goed genoeg voor de top 3 in nederland toch?we doen al jaren mee om het kampioenschap toch? WAKKER worden aub, middelmaat regeert in de kuip, al jaaaaren

  • NW

    Ook geen hond???

    Nou ik koop het zeker niet.

    Het intresseert me niets meer wat er 20jaar geleden is gebeurd, het was toch een zak armoe toen die WK.

    En meneer de Ruiter, steek ook je hand een in eigen boezem.

  • boldos

    ik ga er vanuit dat minimaal de helft waar is wat in dat boek staat, en dat die volgevreten vedetten ons toen een wk titel hebben onthouden.

    maar goed nu is nu, en ik hoop dat Leo doet waarvoor hij nu bij ons is en dat is geld binnenhalen en een paar leuke spelers.

  • Vriendje Stokvis

    Ik heb het ook over de gefrustreerde Beenhakker BJW….

    Hij wilde zogenaamd niet reageren op de Ruiter, maar hij noemde hem wel Arm en Zielig.

    De hele combinatie betitel ik echter wel als mislukt, gezien de feiten en die zijn keihard.

  • Vriendje Stokvis

    Als jij dan zo'n echte anti 020 fan ben moet jij je ook nog kunnen herinneren hoe mooi dat Ajax-shirt Leo stond op de tribune……weet je nog?????

    Bah….iedereen mag werken waar hij wil van mij zelfs bij de tegenstander, maar ga dan niet als Grote Feyenoorder zijnde met een Ajax-shirt aan op de tribune.

  • BJW

    Voor mijn part vergeef ik hem dat nog maar dan moet het bij Feyenoord duidelijk beter gaan worden de komende tijd.

    Tot nu toe hebben we van Leo met zijn connecties en inkopen niet veel gezien.

    We hebben een professionele topmanager nodig die Feyenoord gaat leiden om Rotterdam gewoon weer op de wereldvoetbalkaart te zetten.

    Dan hebben we ook de kans een nieuw stadion te gaan bouwen. (De kuip is en blijft natuurlijk mijn lievelingsstadion)

  • FR1908

    Leo is iemand die geld nodig heeft om tot goede aankopen te komen.

    Dat is niet voorradig….zelfs transfervrije spelers halen is al erg lastig momenteel.

  • Vriendje Stokvis

    Om goede gasten binnen te halen is niet altijd geld nodig FR.

    Bovendien had ie geld het afgelopen seizoen en is ook door hem uitgegeven…..kijk wat we er tot op heden mee opgeschoten zijn.

    Een goed netwerk wil per definitie niet zeggen: Geld, anders is je netwerk waardeloos.

  • Eddy1965

    De spelers van toen wilde eigenlijk alleen maar met Cruijff naar het WK toe, net wat Hans van Breukelen gisteren op de tv zei, Beenhakker had totaal geen kans van slagen bij die verwende mannetjes…