Kim Ojo

• Don

Had hem vorig jaar al eens genoemd maar het kan nog steeds. Nog 1,5 jaar contract. Wat zou zo'n club als Brann Bergen daar nou voor kunnen vragen…

23 jaar, 1,92m en 2-benig.

In 100 wedstrijden 53 goals en 21 assists.

• mosfet

http://www.youtube.com/watch?v=68YYro7TOoo&feature=related leuk filmpje

• mosfet

ey don als jij nou effe een email stuurt naar feyenoord met een filmpje van ojo dan zit die binnen anderhalve week bij feyenoord. echt door het filmpje zie je al dat het een echte afmaker is en ogen gericht op het goal. echt een hele goede Don GOED GEVONDEN

• Don

Het probleem blijft natuurlijk wel het geld.. Heeft nog 1,5 jaar contract bij een Noorse club. Hoeveel zouden die nou vragen.. Volgens mij moet dat onder het miljoen blijven en dat hebben we er neem ik aan wel voor over. Fantastisch koppen kan deze man.

• Don

http://www.youtube.com/watch?v=y56YppjI7sQ

Deze man heeft verschrikkelijk veel controle over de bal, hele goede techniek en echt een formidabele kopper.

• mosfet

jep geld is altijd het probleem maar guidetti kost 1.2 miljoen om te huren. dus bij een noorse club een spits weg halen met een anderhalf jaar contract. moet toch wel lukken voor 1.2 mil

• Don

Neem aan wel voor minder. Maarja ik hoop dat ze deze man bij Feyenoord ook kennen.

• mosfet

Don Schreef:

——————————————————-

> Neem aan wel voor minder. Maarja ik hoop dat ze

> deze man bij Feyenoord ook kennen.

we kunnen altijd effe een brief sturen Don :)-D. mischien nemen ze je wel aan als scout (tu)

• Don

Ik meen serieus dat ik best een goede aanvaller+middenvelders scout zou zijn. En dan vooral in Scandinavie en Belgie bijv. Maar waar wil je een brief naartoe sturen dan?

• mosfet

Don Schreef:

——————————————————-

> Ik meen serieus dat ik best een goede

> aanvaller+middenvelders scout zou zijn. En dan

> vooral in Scandinavie en Belgie bijv. Maar waar

> wil je een brief naartoe sturen dan?

we hebben meerderen manieren. ik kan wel aan een e-mail komen geef me 2 dagen :D, buiten dat we hebben twitter. facebook. ook koeman heeft twitter. gewoon sturen mischien bekijkt die het je weet het nooit