OT-Sticky, hier komen alle berichten en topics over andere clubs!

• michel

Dat zou wat zijn mister 020

• Maxje2003

Bij Feyenoord is toch onlangs ook zoiets voorgevallen in de jeugd ?

• michel

Zou het niet weten

• jeli

Gisteren een interview op tv Utrecht met deze speler, zonde dat die gozer een paar zware blessures heeft gehad.

Was een goede voor Feyenoord geweest, wordt bijna gedwongen om te verkassen bij Utrecht.

Gaat erg slecht met Utrecht, die moeten spelers verkopen, hopen gewoon echt dat Toornstra zal worden verkocht.

• BJW

Jammer, dat we geen geld hebben.

Toornstra is echt een goeie op het middenveld en met scorend vermogen.

• jeli

Ook uit de beker, verloren met penalty's van Sunderland, 1 van de 5 raak.

Daar zit echter wel het geld, die kopen vandaag Mata voor 40 miljoen.

Pure paniek, is een goede speler verder, maar we praten hier wel eens over beleid, daar kan men het zich gewoon permitteren om maar even wat te kopen.

Verder een verschrikking om naar te kijken dat Man United zonder Rooney en van Persie.

Had eigenlijk dit jaar bij Arsenal moeten spelen die van Persie, nu hebben ze een goed team.

• Bart-jan

Mooi man. Kopen een middenveld voor iets van 200 miljoen en dan komen ze er achter dat er geen creatief idee achter zit. Triest . Toch?

• jolanda_marco

louis begint lekker

• Adriano

Heb vanmiddag naar ManUtd tegen Swansea zitten kijken. Wat een afgang voor van Gaal, godsammekraken. Dat ManUtd speelde dramatisch, 6 spelers zijn goed, de rest is naadje. Rooney was heel behoorlijk, net als die rechterspits. Ook de rechter verdediger was goed. Ook die lange belg met die zwarte carnavalspruik kwam er nog in, ik dacht dat die verkocht moest worden. Ik erger me groen en geel aan die haarbos van die gozert, daar moet hij toch last van hebben ? Dat dacht ik tijdens het WK ook al. Ik zou hem linea recta naar de kapper sturen, anders kwam hij er absoluut niet in. Als hij hard loopt dan zwiept die bos haar heen en weer op zijn harsens. Ik zie ook aan zijn ogen dat hij niet helemaal spoort.

• jolanda_marco

lol, verheug me nu al op zn interview bij de bbc vanavond.

wel mooie actie van bony bij de 1-0

morgen fc pelle

ps denk dat psv fluitend kampioen wordt als depay daar blijft