Jongens willen jullie deze back-up prikbordsite even helpen testen? Even registeren en posten....

  • Adriano

    Wat zeg je, Gay. O ik zie het al, je zag het woord ‘kloten’ staan. >:D<

  • TTV

    Adriano Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat zeg je, Gay. O ik zie het al, je zag het woord

    > ‘kloten’ staan. >:D<

    Hij werd er stil van en moest direct het slipje verschonen???>:D<

  • Den

    Vraagje: hoe kwam je eigenlijk bij deze software (phorum) uit eigenlijk? Je hebt meerdere keuzes namelijk. Meeste forums zijn op basis van phpBB.

    Moedige keuze wat mij betreft om het zelf te in plaats van zo n standaard forumpje aan te maken.

  • TTV

    Den Schreef:

    ——————————————————-

    > Vraagje: hoe kwam je eigenlijk bij deze software

    > (phorum) uit eigenlijk? Je hebt meerdere keuzes

    > namelijk. Meeste forums zijn op basis van phpBB.

    >

    > Moedige keuze wat mij betreft om het zelf te in

    > plaats van zo n standaard forumpje aan te maken.

    Ik was aan het speuren geslagen, naar iets dat op dit prikbord leek, toen kwam ik erachter dat dit prikbord ook draait op Phorum software. Gratis en open source dus ideaal om te gebruiken, helemaal gezien het vergelijkbaar is met ons huidige prikbord.

    Enige is dat je modules moet installeren, bijvoorbeeld voor de bekende draadjes, en nu voor polletjes, avatars, videos etc….

  • Den

    Dank (tu)

    Waar had je gelezen dat het op phorum draait? Dat wist ik niet, weer wat geleerd :) Blijft jammer dat ze het skippen overigens

    De threaded mode met draadjes vind ik ook voor voetbaltalk wel een pré. Dat kan met de standaard phpBB software niet maar het kan met myBB ook zo begreep ik. Daar moet ik nog even induiken.

  • TTV

    Het is vanaf heden mogelijk om Dailymotion filmpjes te plaatsen op het prikbord!!!

    Het was al mogelijk om videos van o.a. Youtube, Vimeo te plaatsen maar nu dus ook Dailymotion…

    Lees dit voor meer info:

    http://feyenoordprikkers.host56.com/phorum-5.2.19/read.php?2,120,120#msg-120

    Recente toevoegingen/veranderingen zijn:

    - Avatar uploaden

    - Peiling toevoegen

    - Dailymotion filmpjes plaatsen….

    - Venster opent voor nieuw topic/antwoord, en gaat na het plaatsen direct naar discussielijst (niet meer eindeloos scrollen dus)

  • Den

    Er staat nu “alleen geregistreerde leden kunnen berichten lezen”. Dat lijkt me niet verstandig. Je wilt nieuwelingen toch de kans geven rond te snuffelen?

  • TTV

    Den Schreef:

    ——————————————————-

    > Er staat nu "alleen geregistreerde leden kunnen

    > berichten lezen". Dat lijkt me niet verstandig.

    > Je wilt nieuwelingen toch de kans geven rond te

    > snuffelen?

    Nou ik zeg je eerlijk dat ik zoiets heb van eerst, iedereen van dit prikbord op de site krijgen…. Dan zien we wel weer verder…. Trouwens registeren is toch geen probleem.

    De site is trouwens ook nog niet te vinden via Google etc… Het gaat me nu puur om ons bij elkaar te houden, mocht hier wat mis gaan etc… Daarna zien het wel…. Betaald domein etc….(tu)

  • Den

    Google werkt ook pas als veel bezoekers op je link klikken geloof ik.

    Ik ben voor de “buren” ook al bezig overigens. Wellicht is er in de toekomst samenwerking mogelijk :)

  • TTV

    Feyenoord prikkers begint steeds meer vorm te krijgen, vanaf heden is het namelijk ook mogelijk, om het klassieke prikbord thema te kiezen!!!! Ben nog aan het klootviolen met wat standaard dingen, maar het is in principe gebruiksklaar gemaakt en prikkerbestendig!>:D<

    + meer!!!!

    Hier alvast een voorproefje:

    Lees het hele verhaal hier:

    http://feyenoordprikkers.host56.com/phorum-5.2.19/read.php?2,126,126#msg-126

    :)-D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.