1 miljoen voor vermeer!! koopje!

• BJW

Dat is subjectief, Vermeer is ietsjes kleiner maar verder vind ik hem minstens zo goed en hij zou gewoon altijd moeten spelen.

Bij de wk vond ik Cillesen echt geen geweldenaar en dat vooral bij spelhervattingen net als Mulder. Vermeer is daar veel en veel beter.

• Brilletje

Helemaal juist BJW….heel goed gezien.

Ik wilde dat Feyenoord hem haalde.

• kieb

en die van frank en louis, maar dat zijn maar drollen he

• Brilletje

Goed gezien kieb…heel goed.

Wel zullen gaan zien hoe Louis presteert in de PL……dat wordt lachen.

Frank de Boer durfde een mooie aanbieding uit Engeland niet aan…

• jerry

voetballend is vermeer weer vele malen zwakker, vermeer is absoluut een hele goede keeper, stukke beter dan mulder, maar niet voor niets is cillessen keeper van oranje omdat het een allround goede keeper is

• Brilletje

All-round zwakke keeper die Cillessen t.o.v. Vermeer.

• jerry

cilessen heeft afgelopen seizoen punten gepakt voor ajax, en zijn de boer en van gaal zo naief door cilessen op te stellen?? of zullen zij er meer verstand hebben dan wij op dit prikbord?

• kieb

tsja, hoe jij de wereld ziet is onbegrijpelijk. Maar dat geeft niet. OOIT zul je een keer gelijk hebben met je onzin en dan kun je een keer zeggen, zie je wel, dat zei ik toch.

Het is de tegendraadse eigenwijsheid die sommige mensen hebben en op alles toepassen.

• Urban achiever

:)

• Brilletje

Van Gaal en de Boer hebben uiteraard meer verstand van voetbal dan wij jerry, maar ik vind Cillessen t.o.v. Vermeer ronduit zwakker.

Daar mag jij anders over denken….

Bovendien had van Gaal zo veel vertrouwen in Cillessen dat ie 'm vlak voor tijd op de WK wisselde.

Vermeer had de strafschoppen aangekund hoor.