Ontiegelijk, ongelofelijk, ziekelijk en tergend gek van de naam "Dost"!!!!

• TTV

De naam Dost bezorgt mij spontane oprispingen van zure maagsappen, het lijkt verdimme wel ongesteld of zwanger die lange. Dat constante getwijfel, gelul en gezanik over en van die Dost, doet me vermoeden dat zowel hij als van Geel allebei een muts hebben.

Gadverdegaverdegaverredamme en sjonge jonge jonge nog aan toe!!!! Het lijkt wel alsof van Geel geobsedeerd is door Dost, alsof Dost zijn leven totaal beheerst van a tot z, alsof hij zijn kantoor vol heeft hangen van kliekjes en krantenknipsels van ene Dost. Dost, Dost, Dost, Dost, Dost, Dost….

Uit de zeven miljard mensen die onze aarde om en nabij telt, is een aanzienlijk deel voetbalbegaafd en een groot deel daarvan zelfs prof! Er lopen dus MILJARDEN spitsen rond op deze planeet, maar Martinus wilt Dost, Dost en alleen maar Dost!!! Dost is een ontzettend overschatte, wilde, statische, non technische voetballer die de schoenen van Pelle nog niet eens mag poetsen.

Kijk een tweede Pelle ga je niet snel vinden en dat respecteer ik, maar wat maakt Dost nou zoooooo bijzonder dan? Ik durf te wedden dat te Vrede net zo goed kan voetballen als Dost, sterker nog ik durf te wedden dat hij ook bankzitter kan zijn bij een moffenclub, dat krediet heeft Te Vrede wel opgebouwd bij me… En ik ben geen fan van Te Vrede als 1ste spits dus dat zegt genoeg!

Dus van Geel ga is creatief te werk en haal gewoon een spits! Want er lopen er genoeg rond op deze aardbol, en genoeg die gewoon beter zijn dan Te Vrede en zelfs dan Dost, en als je die niet kan vinden ben je ongeschikt als TD en kun je beter gaan pasjansen op een kantoor ergens…

Ik zeg trouwens NIET dat Martinus slecht werk verricht, maar hij is net zo goed als een Mitchel te Vrede…. Huh??? Wat bedoeld ie daarmee, zul je vast denken als dit leest? Nou dat zal ik even haarfijn uitleggen aan jullie…

Te Vrede kan niet voetballen, geen bal vasthouden en mist creativiteit… Maar hij kan twee dingen HEEL goed… INKOPPEN en INTIKKEN…. En dan zijn het ook overduidelijke intikkers, en overduidelijke inkoppertjes… Laat Martinus nou net precies dezelfde eigenschappen hebben als TD, alles wat hij doet is voorspelbaar en totaal ontrokken van creativiteit!

Allemaal intikkers en inkoppertjes!

Ik hoop ten zeerste dat Martin toch nog met een back en spits komt, en hopelijk een spits en een back die werkelijkwaar gescout zijn door zijn team, niet via de zaakwaarnemers en van Hooijdonken van deze wereld… Maar een speler die daadwerkelijk geanalyseerd is op kwaliteit.

Het verhaal Dost hadden ze allang moeten laten varen, vanaf het moment dat Dost begon te zaniken als een theemuts…

Zo dat is eruit… :D

• buijs

Nogmaals TTV geloof al die krantenberichten toch niet klakkeloos man.

Je neemt zo alleen je zelf maar in de maling.

Wat er echt gebeurd weten ze alleen in het maasgebouw.

Waarom wisten diezelfde zichzelf noemende journalisten niet dat Feyenoord bezig was om Clasie bij te laten tekenen !

Waarom melden diezelfde journalisten wel dat de deal al voor 99% rond was met porto !

nou TTV vertel het maar :D

• Wolfje9999

Kijk uit wat je schrijft, want dan ben je een negatieveling en moet je aan de Prozac ;)

Ik ben het helemaal met je eens! Het is juist het complete plaatje waar de TD verantwoordelijk voor is!

Tot nu toe komt het op technisch beleid in de scouting te kort en is het aankoopbeleid matig & te voorspelbaar!

• TTV

buijs Schreef:

——————————————————-

> Nogmaals TTV geloof al die krantenberichten toch

> niet klakkeloos man.

> Je neemt zo alleen je zelf maar in de maling.

>

> Wat er echt gebeurd weten ze alleen in het

> maasgebouw.

> Waarom wisten diezelfde zichzelf noemende

> journalisten niet dat Feyenoord bezig was om

> Clasie bij te laten tekenen !

> Waarom melden diezelfde journalisten wel dat de

> deal al voor 99% rond was met porto !

>

> nou TTV vertel het maar :D

buijs ik hoop dat er nog verrassingen komen…. Dan mag van Geel een levenslang contract tekenen….

• TTV

Wolfje9999 Schreef:

——————————————————-

> Kijk uit wat je schrijft, want dan ben je een

> negatieveling en moet je aan de Prozac ;)

> Ik ben het helemaal met je eens! Het is juist het

> complete plaatje waar de TD verantwoordelijk voor

> is!

> Tot nu toe komt het op technisch beleid in de

> scouting te kort en is het aankoopbeleid matig &

> te voorspelbaar!

Idd… Ik zeg niet zekerheidjes slecht zijn, maar kom op man dit is wel heel erg op safe allemaal.

• buijs

Kritisch is echt niet erg mits terecht.

Maar er zijn er hier nog al wat die vanuit elk bericht hoe positief ook toch nog een negatieve draai aan iets willen geven.

Het spijt me zeer maar dat vind ik heel triest gedrag.

En eigenlijk de eerste signalen voor een depressie dus wees alert :D

• Adriano

Dat van die prozac was een grapje van me hoor Wolf. :D

• TTV

buijs Schreef:

——————————————————-

> Kritisch is echt niet erg mits terecht.

> Maar er zijn er hier nog al wat die vanuit elk

> bericht hoe positief ook toch nog een negatieve

> draai aan iets willen geven.

> Het spijt me zeer maar dat vind ik heel triest

> gedrag.

>

> En eigenlijk de eerste signalen voor een depressie

> dus wees alert :D

Ik heb ervaring met depressies… Ben namelijk al jaren supporter van Feyenoord.>:D<

• buijs

Ik denk dat wolfje het over mij had adriaantje :D

• jolanda_marco

morgen 3x kazim >:D<