vgeel is een topper !!!

• Patrick

wilkshire is gewoon een prima back voor weinig,en een goede tussen paus voor cabral, bouhlarouz vind ik niks,maar kost ook niks , el ahmadi prima middenvelder met veel ervaring en 28 jaar prima, toornstra top aankoop! , baciciuclu zeeer talentvol , moet het nog laten zien , kazim groot vraagteken , kost niks , in top vorm wel een sensatie, en nu dan vermeer!! eindelijk van die tweifelaar af,vermeer tot op het bot gemotiveerd om cillissen uit oranje te keepen,voor 7,5 ton een wereld aankoop! spitsen kopen is enorm moeilijk,duur en ajax en psv is het ook niet geluk,terwijl ajax 130 miljoen heb!

• Den

Kost niks bestaat niet. Ze kosten altijd salaris. Het gaat er ook om wat zo'n transfervrije speler oplevert

• Maxje2003

na 4 wedstrijden ben je al kansloos voor de titel 9 punten achter op psv ( 8 punten + al een geweldig doelsalso voor psv ).

• hitman

gefeliciteerd jongen 4 wedstrijden 7 punten achter op PSV

top / tis maar wat je ambieert zullen we maar zeggen

gelukkig presenteert ie straks nog een verassing

• hitman

ach ja Max zijn er trouwens 7 maar dat maakt niet uit tis exact wat je zegt kansloos maar vele vinden dat al goed

• Maxje2003

het is zo belangrijk om een seizoen goed te beginnen en met een compleet elftal nu heb je al een enorme achterstand op psv , mismanagement noem ik het van van geel

• kieb

Wilskhire staat er direct. Prima vent

• Adriano

Iemand gecremeerd Hitman ?:D

• Den

In tegenstelling tot Boulahrouz is daar dus niks mis mee

• kieb

Dat weet ik niet, want ik heb hem nog niet zien spelen en dat is voorlopig hopelijk ook niet nodig, want hij is voor de breedte gehaald.