Conclusie: Te Vrede is niet goed genoeg, en Kazim was vandaag wederom spoorloos en Toornstra is een topper... Spits halen van Geel en wel NU!!!

• TTV

Met Te Vrede win je de oorlog gewoonweg niet!!! Kazim was er wederom niet bij vandaag, en Toornstra is een verademing tegenover die Immers.

Wie nu nog met droge ogen durft te beweren, dat Te Vrede eerste spits kan zijn moet echt in therapie…

• kieb

Omdat ie niet scoort een keer?

Ik zag een hele knappe bal die hij volgens mij met links nam, na een goede actie en voorzet van Manu. 1 minuut daarnaa schiet een voorzet van boeitus echt heel goed in. Daar was toch wel kwaliteit voor nodig.

• Den

Is het dan gewoon pech dat we te weinig scoren? Want behoudens de spitspositie kun je daar weinig aan doen verder

• Adriano

Met je eens, het kan niet altijd feest zijn. Dit is trouwens nog steeds niet het definitieve Feyenoord, er wordt door onzekerheden nog teveel gewisseld. Ook al omdat Rutten er nog lang niet uit is wie op welke plaats moet komen. Misschien volgende week Kazim erin, afwachten wat hij gaat doen. Die kansen missen zit in de ploeg, al jaren, het zijn nou eenmaal geen goalgetters, en dan doel ik op Boetius, Immers, Schaken en de rest van het middenveld.

• Patrick

bij ajax ,130 miljoen eigen vermogen! stond vd hoorn in de spits! dat geeft toch aan hoe moeilijk het is, jarenlang liepen er in nederland 2 a 3 spitsen die ik graag bij onds had willen zien, nu loopt er echt niks, wolfsburg heeft miljoenen te besteden en konden ook alleen bendner krijgen, dost is hetzelfde type als tevrede, ik vind dat guidetti ook had moeten investeren in z,n carriere,en een prastatie loon constructie had moeten krijgen, wellicht kunnen we in de winterstop wel een spits halen die het net niet red in de topcompetities

• kieb

Pech en het gebrek aan kwaliteit zullen dicht bij elkaar liggen. Ik hoop dat het kwartje de goede kant op valt.

Je creeert tot nu toe alle wedstrijden voldoende kansen, dat is een prettig gegeven.

• Adriano

1. Buitenlandse zichzelf respecterende spitsen komen niet naar Nederland.

2. Alle goede spitsen die er de laatste jaren in Nederland speelden zijn weggekocht.

3. Dan zijn er twee oplossingen:

a. Een heel goed scoutingsapparaat dat constant stad en land afloopt, niet voor middenvelders en verdedigers, maar voorhoedespelers want die zijn het belangrijkst.

b. Eigen opleiding van spitsen/voorhoedespelers moet veel beter dan die nu is. Nu worden zelfs vleugelspitsen gekocht voor veel geld, zoals Bassie en een paar jaar terug Schaken en Verhoek.

• Wolfje9999

Als je de pingel er in schiet, hoor je niemand, hij had zichzelf een grote dienst kunnen bewijzen!

• kieb

Ja precies. Zo zonde he.

• Wolfje9999

Inderdaad!