maandag 1 september 2014 om 10:17 door Fabian Bijman
Feyenoord zit goed in zijn middenvelders, ziet ook Willem van Hanegem. Het clubicoon van de Rotterdammers buigt zich in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad over welke middenlinie de grootste kans van slagen heeft bij Feyenoord.
“Na deze week beschikt Feyenoord opeens over veel goede middenvelders. Goossens en Vormer zijn weg, maar Clasie is gebleven en El Ahmadi en Toornstra zijn gekomen. Immers, Vilhena, Karsdorp zijn er ook nog, dus het wordt druk op het middenveld. Als ik trainer was van Feyenoord dan koos ik voor Clasie met de punt naar achteren, El Ahmadi op rechts van hem en Vilhena op links. Toornstra zou ik dan hangend aan de rechterkant laten spelen, dat heeft hij bij FC Utrecht ook gespeeld”, schrijft Van Hanegem in de krant.
“Immers zou ik vooral gebruiken als stand-in voor Te Vrede, want van die spits word ik niet vrolijk. De meeste mensen beoordelen hem op de goals die hij maakt, maar ik zie zoveel misgaan. Balverlies, balverlies, balverlies”, aldus De Kromme in het AD over de voorlopige opvolger van Graziano Pellè in de Kuip.