Kwart Miljard

• jeli

Dat heeft Man United al uitgegeven sinds begin Januari, dat helpt mij toch weer een beetje alles te relativeren.

Volledig van de zotte natuurlijk, een Adidas wat 90 miljoen overmaakt per jaar, schoentjes die worden gemaakt door arbeiders de niks verdienen, ergens gaat er wat mis op deze aardkloot.

En maar lullen over Fairtrade en alles, allemaal gelul. Heeft het verder iets met Feyenoord te maken, nee eigenlijk niet. Ja ben van slag af door Vermeer.

• Adriano

Ik heb ook al eens die vergelijking met ManUtd gemaakt. Als je dat hopeloos ploeterende miljoenenelftal ziet met dat gestrooi met al die miljoenen, dan doen we het hier met een paar ‘grijpstuivers’ nog niet eens zo slecht. Ik ben niet van slag af met Vermeer omdat ik weet dat hij een echte versterking voor ons zal zijn.

• 1908

Hehe, je noemt in een zin de reden van mijn optimisme, van waarom ik veel waardering heb voor Van Geel en de rest van de directie. Als je ziet hoe moeilijk het is een fatsoenlijk team te maken met zo veel geld, dan is het te prijzen dat het Feyenoord is gelukt, naar Nederlandse begrippen, voor drie keer niks.

• Adriano

Ik heb altijd al het idee gehad dat je een elftal niet zo maar kunt kopen. Je kunt alle topsterren van de wereld in één elftal zetten, dan is de kans levensgroot dat het voor geen meter loopt. Ik ben altijd vóór het gericht aantrekken van spelers die in je elftal passen, en daar waar dat nodig is. Daar is veel inzicht bij nodig, je moet als technische staf dat herkennen in een speler. En dat hoeft echt geen wereldklasse te zijn.

• jeli

Sorry mannen, mijn fout, ik ben alweer achterhaald met mijn bedrag. Er komt 75 miljoen bij voor Falcao.

Eerst een jaartje huren vanwege zogenaamde fair play regels, maar in totaal dus 75 miljoen.

Kinderen die die schoentjes maken van Adidas gaan wel terug in salaris, moet toch ergens vandaan komen.

Wat een waanzin.

• Patrick

en alleen di maria en falcao zijn echt toppers, v persie eindelijk op 10??? hij had gewoon 4 duitsers moeten kopen met die poen!

• Bertus67

wat heb je tegen vermeer ? zijn ajaxverleden of matige keeper?

• jeli

Bertus67 Schreef:

——————————————————-

> wat heb je tegen vermeer ? zijn ajaxverleden of

> matige keeper?

Zal ik eerlijk in zijn Bertus, ik woon in een gebied waar meer supporters voor Ajax zijn, zitten Feyenoorders hoor, maar in de minderheid.

Vaak dat gezeik natuurlijk over Feyenoord als ze verloren hebben, ik kon echter altijd goed counteren met wat blunders van Vermeer.

Dat gaat nu niet meer dus, verder is Mulder zwak op hoge ballen, dat is Vermeer ook.

Maar we moeten verder en hij heeft getekend dus moet me erbij neerleggen, zou mijn keuze echter nooit geweest zijn.

Had ik toch echt voor een andere keeper gekozen.

• Patrick

hahaha ja jeli dat is lullig idd! lul je daar maar eens uit , maar goed buiten jou pessoonlijke dilema , is vermeer op vooral het coachende organisatorische vlak een enorme verbetering! vorig jaar met de latere wk verdedigers in het begin enorm veel punten verloren door dramatische organisatie , en het wordt niet beter! en nu hebben we wel de poen om door te selecteren,en vermeer kwam voorbij………………………………………dus ja.

• Patrick

vond je reactie al vreemd, jij bent geen domme hoolie prikker, en dan ineens zo fel , tja over de andere keeper, ik had maanden geleden al liever tyton gehaald , die was echt goed bij roda. maar dat was ik ben z,n naam ff kwijt die pool bij ons ook , baldos???