Oefenwedstrijd inlassen

• kieb

Ik zie op de site van Feyenoord niets staan van een oefenwedstrijd. Zou toch niet verkeerd zijn als die zouden inlassen. Gewoon regelen met excelsior of dordrecht of zo.

Je hebt een behoorlijk aantal nieuwe spelers dus zou het niet verkeerd zijn om die op deze manier eens te bekijken en ze minuten te geven. Nu is er mooi de gelegenheid voor.

• TTV

kieb Schreef:

——————————————————-

> Ik zie op de site van Feyenoord niets staan van

> een oefenwedstrijd. Zou toch niet verkeerd zijn

> als die zouden inlassen. Gewoon regelen met

> excelsior of dordrecht of zo.

> Je hebt een behoorlijk aantal nieuwe spelers dus

> zou het niet verkeerd zijn om die op deze manier

> eens te bekijken en ze minuten te geven. Nu is er

> mooi de gelegenheid voor.

Inderdaad!!! Dat moeten ze gewoon doen om in het ritme te blijven zitten, dit gaat nergens over met die interland onzin zo vroeg in het seizoen!

• 1908

Juist heerlijk. Kun je rustig op de training de zeven aanwinsten inpassen en patronen trainen.

• Adriano

En hoeven we niet meer bang te zijn voor van de interland teruggekeerde zwaar geblesseerde spelers. Alleen Clasie hebben we nog, en die zal niet in de basis staan. En patronen trainen ? Het is toch geen breiclubje ? :D

• Patrick

ja we hebben nog maar 1 internationaal! ken hard gaan he!!

• Adriano

Misschien wordt Te Vrede nog wel eens opgeroepen, Van Persie heeft als ik hem zag spelen zijn beste tijd gehad. Grijs, rimpels, afhangende schouders. Huntelaar geblesseerd als gewoonlijk. Dost speelt nooit.

• 1908

Nou ja, heb nog een sjaal nodig :)

Het is wel fijn dat ze van tevoren weten wat voor muurtje ze neerzetten bij een vrije trap. Als dat een vast patroon is, dan valt er nog een boel te doen.

• Adriano

Wees gerust, er staat nu een echte keeper in de goal.

• 1908

Vast, maar ik wil me niet meer hoeven ergeren aan zo'n muurtje.