Dost def. niet naar Feyenoord en ook geen spits

• Tintin1

Bas Dost wordt niet de nieuwe spits van Feyenoord. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel. “Dost zal deze transferwindow niet komen, het is nu klaar.”

“Gisteren hield ik de kans van de komst van Dost nog op 50 procent, maar ik kan nu zeggen dat die kans is geslonken naar minder dan 10 procent. Hij komt dus niet”, concludeerde Van Geel.

Feyenoord rondt vandaag de lopende zaken af en gaat met de bestaande spelersgroep het nieuwe seizoen in. “We wikkelen de transfer van Ruud Vormer naar Club Brugge af, we zijn nu officieel het contract van Kenneth Vermeer aan het completteren en Clasie tekent vanmiddag nog officieel bij”, somt Van Geel op. “Dat is het.”

Van Geel is blij dat de rumoerige periode erop zit. “Dit is de meest hectische transferperiode die ik in 20 jaar tijd heb meegemaakt. Zowel qua uitgaven als van inkomende en vertrekkende spelers.”

Feyenoord raakte na afgelopen seizoen onder meer Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Graziano Pelle kwijt.

• Adriano

Dat is al gemeld, Kuifje.

• Tintin1

Ik snap het niet, je weet al zo lang dat Pelle weggaat.

Haal dan iig een lange balvaste spits voor erbij?

• TTV

Tintin1 Schreef:

——————————————————-

> Ik snap het niet, je weet al zo lang dat Pelle

> weggaat.

>

> Haal dan iig een lange balvaste spits voor erbij?

Dit is gewoon triest nieuws…..

• jeli

Geweldig nieuws, Bas Dost is nog lang niet fit en hij wil zelf ook niet zo graag.

Je hebt een spits, maar die moet je wel opstellen.

• TTV

jeli Schreef:

——————————————————-

> Geweldig nieuws, Bas Dost is nog lang niet fit en

> hij wil zelf ook niet zo graag.

> Je hebt een spits, maar die moet je wel opstellen.

Ik heb nooit op Dost zitten wachten…… Te Vrede komt tekort en die Turk scoort nooit, jeli dit is gewoon puur wanbeleid jongen!!!

• Hangmat

Ttv, het is dan wel wanbeleid waar vrijwel alle eredivisie ploegen last van hebben. Het is je al vaker verteld….. Makkelijk roepen vanachter de computer maar een echte verbetering in de spits zat er niet in tegen normale financiele eisen. Als je een hele dure spits haalt en die raakt geen knikker is er onrust in de ploeg en ben je nog verder van huis…. En een goedkoop gokje heeft geen mooi palmares en dan zijn de supporters ook over de zeik..

• 1908

Nu moet je kappen met dat stuitend domme, nergens op gebaseerde gestook op je eigen club. Zelfs Ajax met dertig miljoen budget heeft geen spits gehaald waar ze het in zien zitten. Dus lul niet zo dom.

• eddy*

Die ongemotiveerde en niet fitte Dost maakt er bij ons heus geen 25. Ben blij dat die niet komt.

• eddy*

Een lange balvaste spits die natuurlijk ook nog veel moet scoren en niet teveel mag kosten.

Zeg het maar. Ik denk dat er meer clubs zijn die dat willen en een betere competitie te bieden hebben.

In Nederland moet je het tegenwoordig hebben van goedkope gokjes en huurlingen, en dan maar hopen dat het goed uitpakt.