Lunatic news

• cornelis3

Joost de fan heeft een topic geopend onder het hoofd Geniaal van Geel. Bij de reacties hierop staat een topic van Lunatic news.

Ik ben het zelden met hen eens en in dit geval zeker niet.

Ze schrijven een heel lang verhaal in de hoop dat ze daarmee iets los kunnen maken.

Wat ze precies bedoelen begrijp ik wel. Ze zijn niet in staat om exact onder woorden te brengen wat ze bedoelen. Als ze schrijven dat Vermeer gehaald wordt ten faveure van mulder, dan bedoelen ze precies het tegenovergestelde van wat ze schrijven. Ze bedoelen ten koste van Mulder, want zoals ze het nu zelf schrijven, zeggen ze in feite dat ze het er mee eens zijn dat Mulder vervangen wordt. Maar dat wordt daar niet beseft.

Zij stellen zich de vraag of niemand in het Maasgebouw er over nadenkt of de kans op onrust bij de supporters zal toenemen.

Ik van mijn kant vraag me af of zij zich wel realiseren dat door het plaatsen van een dergelijke topic de kans op onrust bij Feyenoord kan l toenemen. Ik acht de kans hierop niet denkbeeldig. Integendeel ik ben van mening dat dit artikel wel voor de nodige onrust zal zorgen.

Zij vinden dat Mulder gisteren goed gespeeld heeft en daar valt niets tegenin te brengen, want dat was zo. Aan de andere kant is het zo, dat hij de laatste jaren absoluut geen progressie geboekt heeft. Tegen Heerenveen stond hij echt als een zoutzak te keepen, dat het bij 1 doelpunt gebleven is, is een klein wondertje. Over afgelopen donderdag zal ik maar zwijgen.

Lunatic zorgt er voor dat er een hetze tegen Vermeer ontstaat en er zijn altijd mensen die dit oppikken en hem al bij voorbaat gaan uitjouwen. Iets wat bepaald niet stimulerend is voor een keeper en als hij daardoor fouten maakt, dan krijgen ze nog gelijk ook.

Ik erger me ook aan de term 15 fucking jaren. Dit slaat echt nergens op. Niet het bestuur, maar Lunatic is bezig om verdeeldheid te zaaien en dat is iets waar Feyenoord absoluut niet mee gebaat is.

Mulder heeft maar zelden punten gepakt, maar heeft er 2 jaar geleden door een enorme blunder tegen Dynamo Kiev uit dat Feyenoord de CL miste.

Persoonlijk ben ik blij met de komst van Vermeer.

• fredfeyenoord

ach cornelis, ik zou stoppen met LN serieus nemen.

het enige wat daar vandaan komt zijn berichten puur om Feyenoord te beschadigen en daarna snel het goedpraten van evt rellen die daar door kunnen ontstaan.

volgens mij is het 1 grote anti feyenoord kliek daar, supporters zijn het iig niet, zijn voor mij precies even waardevol als de hooligans die de sfeer steeds weer verpesten en feyenoord beschadigen, als ze daar al geen deel van uitmaken!!

• predator

Ik ben het met je eens. Ik vind de Lunatic stukjes altijd prima, maar hierbij slaan ze door. Vermeer is een betere keeper dan Mulder en een koopje. Het is misschien allemaal niet zo netjes gegaan, maar we hebben het wel over topsport. Ik heb Mulder lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar ik ben er nu wel klaar mee. En ik krijg ook sterk de indruk dat de overige spelers geen vertrouwen meer in hem hebben.

• Adriano

Goed gezien Predator. (tu)

• het medium

Als je niet in ziet dat vermeer beter is dan heb je echt een lunatic. Hij zal ook zijn foutjes maken maar is wel een keeper met championsleague ervaring en pakt punten voor je. Plus dat hij ooknog eens comuniceerd met zijn verdediging

• ZEUS/Messinia

Idd,hij maakt iedereen onzeker achterin.al moet ik eerlijk zeggen dat vermeer ook wel zo zijn momentjes heeft…

• eddy*

Een inhoudelijk heel leeg stukje tekst. En als er al iemand zorgt voor onrust in de gelederen is het LN wel.

• 1908

Het zijn dezelfde mongolen als die er jarenlang voor hebben gezorgd dat niemand meer voor zijn lol naar het stadion ging en dat we zo'n fantastische naam in Europa hebben. Not.

Er is hier vrijheid van meningsuiting maar de lat zou wat mij betreft wat hoger mogen liggen. Laten we zeggen bij een IQ van boven zwakzinnig.

• kieb

en zo is het cornelis (tu)

• Maxje2003

Ik kan me van Vermeer wel herrineren dat hij niet goed is bij hoge ballen.