'FC Twente verrast en haalt publiekslieveling Feyenoord terug naar Eredivisie'

• jerry

'FC Twente verrast en haalt publiekslieveling Feyenoord terug naar Eredivisie'

Maandag, 1 september 2014 om 20:00

FC Twente wilde zich op de laatste dag van de zomerse transfermarkt nog versterken met een nieuwe vleugelaanvaller en dat lijkt te zijn gelukt. VolgensVoetbal International zullen de Tukkers Ryo Miyaichi voor een seizoen huren van Arsenal. Dat nieuws is nog niet bevestigd door de clubs. Miyaichi speelde eerder in Nederland al een halfjaar op huurbasis voor Feyenoord.

De inmiddels 21-jarige Japanner kwam in het seizoen 2010/11 tot twaalf competitiewedstrijden voor de Rotterdammers en groeide in een paar maanden tijd uit tot een publiekslieveling. Maandag werd hij in de Engelse media weer in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord, maar Miyaichi lijkt nu juist naar Twente te gaan. Daar wordt hij na Kasper Kusk en Hakim Ziyech de derde offensieve aanwinst van deze transferzomer.

Miyaichi werd na zijn huurperiode bij Feyenoord nog uitgeleend aan Bolton Wanderers en Wigan Athletic en maakte vorig seizoen deel uit van de selectie van Arsenal. De Japanner maakte echter nauwelijks speelminuten: hij mocht als invaller maar in een competitiewedstrijd meedoen. Bij Twente hoopt hij meer speelminuten te kunnen maken

• ove45

Had ik ook graag terug gezien in de Kuip.

Gemiste kans.

• predator

Kut

• Joost

Aardige speler die Myaichi maar nu totaal niet nodig bij Feyenoord. We hebben al Bilal, JP, Manu, Schaken en Verhoek voor op de flanken. En misschien gaan we wel 4-4-2 spelen.

• kieb

bij 442 kun je hem juist goed gebruiken op links

• Den

Niet beter dan wat we hebben. Ik zit er niet mee

• predator

Ik wel, iedere goede speler naar Twente is kut.

• kieb

http://feyenoord.startpagina.nl/prikbord/17285062/17285347/twente-haalt-ryo#msg-17285347

• Den

Vraag is of hij nog wel zo goed is. Bij ons viel hij ook terug en als hij nog steeds verhuurd wordt in Nederland zal er ook weinig ontwikkeling zijn

• Joost

Die gast hebben we echt niet nodig. JP kan daar ook prima spelen.

En begrijp me goed, ik was een fan van Ryo toen ie bij ons speelde dat half jaartje. Alleen daarna 3 jaar niet veel meer laten zien.