'FC Twente verrast en haalt publiekslieveling Feyenoord terug naar Eredivisie'

• Den

Is dat ook niet een beetje op basis van sentiment oordelen? En waarom zouden sommige van onze vleugelspelers niet hangend kunnen spelen?

• eddy*

Zitten we niet op te wachten.

• kieb

Hij moest het niet alleen van acties hebben vond ik, maar hij zag ook goed de ruimtes die hij goed kon inlopen. Onze spelers hebben dit een stuk minder vind ik.

Vooral ook de loopactie in de 16 beheerst hij goed vind ik. Als je dat hebt, dan ben je een stuk minder afhankelijk van je vorm.

• Brilletje

In het begin van zijn Feyenoordtijd zag hij de dingen uiteraard heel goed, maar toen de spelers hem in de gaten kregen was het gauw gebeurd.

• Adriano

Ik heb het al eerder gezegd, zodra Monsterman hoort van interesse van Feyenoord in het halen van een speler, dan komt hij ionmiddellijk in actie en haalt deze. Die man is rijp voor een psychiater. Die heeft absoluut een Feyenoordcomplex.

• Den

Misschien hebben we wel gedaan ALSOF we interesse hadden en hebben we hem een poets gebakken :)

• eddy*

Volgens mij hebben we nooit interesse gehad. Hebben we ook helemaal niet nodig. We hebben al 4 spelers voor de flanken. Verhoek niet meegerekend.

• Urban achiever

Wie schrijft zo'n bericht? ‘Publiekslieveling’? Ja, anderhalve wedstrijd.

• kieb

als ik het goed zie, 12 gespeeld 3 goals. Dat is 1 op 4. Als al onze buitenspelers en middenvelders dit halen, dan wordt je kampioen.