Kazim maakt geen indruk tegen jeugd....

• TTV

Jong Feyenoord wint met 6-1, debuut voor Kazim

1 september 2014

Jong Feyenoord/Excelsior heeft maandagavond in de beloftencompetitie met maar liefst 6-1 gewonnen van Jong FC Den Bosch. Manu en Dammers tekenden beiden voor twee treffers. De Vos en Achahbar (penalty) completeerden de 6-1 zege.

Colin Kazim-Richards maakte zijn debuut in het shirt van Feyenoord. Hij speelde uiteindelijk een uur mee, zonder al te veel indruk te maken.

• Rotterdammert

zonde van achahbar die de laatste tijd een goede indruk maakt maar nu op tribune komt.

• Den

Als Kazim kut speelt krijgt hij zijn kans wellicht weer

• Rotterdammert

kazim zit sowieso altijd op de bank tenzij hij er helemaal met de pet naar gooit.

• cornelis3

Rotterdammert Schreef:

——————————————————-

> zonde van achahbar die de laatste tijd een goede

> indruk maakt maar nu op tribune komt.

Achabar heeft ook in deze wedstrijd meegedaan en uit een strafschop gescoord. Maar hoe weet je dat hij een goede indruk maakt? Je hebt deze wedstrijdvolgens mij niet gezien, anders had je wel geweten dat hij meegedaan heeft.

• Maxje2003

Belachelijke aankoop

• Adriano

Nee, is voor de breedte. Vooralsnog zie ik veel meer in Dammers, die heeft heel veel scorend vermogen, scoort bijna altijd. Dat heb ik trouwens al vaker gezegd, dat is een heel groot talent.

• jojamen

Eens , heel zuinig op zijn, lijkt echt een speler voor de toekomst.

• Adriano

En ook Manu valt daaronder. Als de trainer hem ook nog eens leert om oog te hebben voor zijn medespelers wordt dat een absolute topper.

• jojamen

(tu)