drijf het niet op de spits,v geel was best spitsvondig .....

• Patrick

>:D<>:D<>:D<

• Patrick

zonder dollen. vermeer is een klasse beter dan mulder,en organisatorisch 2 klasse, wilkshire is volgens mij de beste back van de ere divisie , bouhlarouz is minder,maar als die fit is , dan is bouhlarouz-kongolo wellicht de beste optie , het middenveld is verre weg het beste van nederland in jaren! el ahmadi -toornstra -immers - clasie -vilhena -karsdorp . top!!! de vleugels zijn dubbel bezet met grote talenten en 2 ervaren gasten , en met tevrede/manu heb je 2 in ieder geval scorende jonge gasten uit de eigen jeugd!! jawel . ze hebben nu 4 a 5 maanden de tijd om beter te worden , anders kunnen we in de winterstop nog een af gevallen toppertje ophalen. veel zal afhangen van rutten,die moet er een mix van maken , we hebben 5 a 6 ervaren 25 plus spelers, en talenten als v beek-kongolo - clasie - vilhena -karsdorp - bacuciuclu -boetius, en we hebben zelfs een goede reserve keeper ipv een dwerg . en we hebben nog genoeg geld over om in jan evt toe te slaan.

• Patrick

zorgen punten behalve de spits positie vind ik de linksback positie, zoals ik al zij zijn bouhlarouz en kongolo wellicht het best kloppende centrale duo, wilkshire is een prima r back met v beek en straks cabral als standins ,linksback vind ik met nelom een zwak punt . effe een gewaagde stelling; vilhena is links,snel en fel , zou hij de linksback kunnen/willen zijn???