><><><
zonder dollen. vermeer is een klasse beter dan mulder,en organisatorisch 2 klasse, wilkshire is volgens mij de beste back van de ere divisie , bouhlarouz is minder,maar als die fit is , dan is bouhlarouz-kongolo wellicht de beste optie , het middenveld is verre weg het beste van nederland in jaren! el ahmadi -toornstra -immers - clasie -vilhena -karsdorp . top!!! de vleugels zijn dubbel bezet met grote talenten en 2 ervaren gasten , en met tevrede/manu heb je 2 in ieder geval scorende jonge gasten uit de eigen jeugd!! jawel . ze hebben nu 4 a 5 maanden de tijd om beter te worden , anders kunnen we in de winterstop nog een af gevallen toppertje ophalen. veel zal afhangen van rutten,die moet er een mix van maken , we hebben 5 a 6 ervaren 25 plus spelers, en talenten als v beek-kongolo - clasie - vilhena -karsdorp - bacuciuclu -boetius, en we hebben zelfs een goede reserve keeper ipv een dwerg . en we hebben nog genoeg geld over om in jan evt toe te slaan.
zorgen punten behalve de spits positie vind ik de linksback positie, zoals ik al zij zijn bouhlarouz en kongolo wellicht het best kloppende centrale duo, wilkshire is een prima r back met v beek en straks cabral als standins ,linksback vind ik met nelom een zwak punt . effe een gewaagde stelling; vilhena is links,snel en fel , zou hij de linksback kunnen/willen zijn???
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?