jelle vossen verhuurd aan 2 e klasser Middlesbrough, dit vind ik wel een grote misser !

• Patrick

De overgang van Genk-kapitein Jelle Vossen naar Middlesbrough is eindelijk officieel. De Engelse tweedeklasser huurt de voormalige topschutter voor één seizoen van de Limburgers.

Omdat geen enkele club het verhoopte bod wilde neerleggen, lag al langer de huurformule op tafel. Nadat enkele andere clubs bot hadden gevangen, besliste Genk zaterdag om in te stemmen met een voorstel van Middlesbrough. De Engelse tweedeklasser was bereid om een stevige prijs te betalen om Vossen voor één seizoen te huren. Aan het eind van het seizoen krijgt Middlesbrough ook de optie om Vossen te kopen.

Genk wil vandaag nog een vervanger strikken: volgens Servische bronnen heeft Aleksandar Cavric, een twintigjarige spits van OFK Belgrado, ondertussen een contract getekend.

Met twaalfvoudig international Vossen verliest Genk een sterkhouder. In 244 duels vond hij immers 105 keer de weg naar de netten, meldde Middlesbrough. Vossen speelde sinds 2006 voor Genk, dat hem in het seizoen 2009-2010 wel aan Cercle Brugge uitleende. Hij heeft in de Cristal Arena nog een contract tot eind juni 2017. Voor Boro was Vossen overigens al de tweede inkomende transfer van de dag, na die van de Nederlandse winger Yanic Wildschut (Heerenveen).

• Patrick

huren met optie tot koop was absoluut haalbaar geweest ! en met vossen had je wel een echt ander type dan tevrede gehad. hier heb v geel zitten slapen.

• 1908

'Omdat geen enkele club het verhoopte bod wilde neerleggen'. Waarom wil Genk ZO graag van hem af?

• Brilletje

Precies ……die Vossen kan er ook helemaal niets van……Neen, dit heeft Martin goed gezien.

• TTV

Brilletje Schreef:

——————————————————-

> Precies ……die Vossen kan er ook helemaal niets

> van……Neen, dit heeft Martin goed gezien.

Te Vrede en Kazim zijn 10x beter man!!!! >:D<

• jeli

1908 Schreef:

——————————————————-

> 'Omdat geen enkele club het verhoopte bod wilde

> neerleggen'. Waarom wil Genk ZO graag van hem af?

Genk wilde absoluut niet van hem af, die Vossen wilde zelf weg. Vossen wilde eigenlijk alleen maar naar Engeland toe. Dan heb je als club gewoon een probleem.

Men heeft op het laatste moment maar toegegeven, aan een ongemotiveerde speler heb je ook niks.

• Brilletje

Dat jou mijn cynisme zou ontgaan TTV had ik nooit verwacht……steeds met je eens geweest ook over Vossen…..

• Yente

. De Engelse tweedeklasser was bereid om een stevige prijs te betalen om Vossen voor één seizoen te huren.

Tja hier staat het antwoord al, de prijs zal idd teveel zijn geweest.

• TTV

Brilletje Schreef:

——————————————————-

> Dat jou mijn cynisme zou ontgaan TTV had ik nooit

> verwacht……steeds met je eens geweest ook over

> Vossen…..

Ik kan er nog steeds niet met mijn pet bij, dat van Geel gewoon geen spits heeft gehaald…. Ik blijf het echt een wanprestatie vinden!

• TJW

Voor Vossen, Guidetti en Dost geldt dat er voor alle drie geen enkele club uiteindelijk belangstelling had, behalve dan 2e klasser Middlesbrough voor Vosen. Deze spelers denken allemaal een mega salaris te kunnen verdienen, maar wanneer puntje bij paaltje komt is er weinig of geen belangstelling deze quasi toppers. Ik denk dat Feyenoord in beide gevallen goed heeft gehandeld. Gewoon weer minimaal 5 maanden op de bank zitten en natuurlijk wel flink wat geld opstrijken, maar niet voetballen.