Als we de komende 4 wedstrijden niet winnen, zal het legioen grote twijfels gaan krijgen, over het niet aantrekken van een spits!

• TTV

Dat zal alleen maar tot onrust leiden (wat niet goed is) en de positie van Martin van Geel onhoudbaar maken, dus laten we hopen dat we het toch gaan redden met dit elftal!

Want het laatse wat deze club kan gebruiken is onrust….

• Adriano

Wat staat erop als houdbaarheidsdatum TTV ?:D Joh, je moet je niet zo druk maken, we wachten al jaren op goede resultaten en intussen heb ik heel goed leren relativeren. Met allemaal heel goede spelers hebben we het in het verleden ook niet gered. Ik denk dat met dit spelersmateriaal er een behoorlijk elftal van kan worden gemaakt. Ik wacht met name op die uitwedstrijd tegen Sevilla, dat zal een heel goede graadmeter worden. De rest is aan Rutten. Mocht Rutten er niet in slagen - ik heb er ondanks alles toch vertrouwen in - dan komt er weer een andere trainer. Ik heb elders op dit prikbord al aangegeven dat alle linies nu heel behoorlijk zijn bezet, alleen over de spitspositie heb ik vraagtekens. Maar misschien lost dat zichzelf op de komende weken.

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Wat staat erop als houdbaarheidsdatum TTV ?:D

> Joh, je moet je niet zo druk maken, we wachten al

> jaren op goede resultaten en intussen heb ik heel

> goed leren relativeren. Met allemaal heel goede

> spelers hebben we het in het verleden ook niet

> gered. Ik denk dat met dit spelersmateriaal er een

> behoorlijk elftal van kan worden gemaakt. Ik wacht

> met name op die uitwedstrijd tegen Sevilla, dat

> zal een heel goede graadmeter worden. De rest is

> aan Rutten. Mocht Rutten er niet in slagen - ik

> heb er ondanks alles toch vertrouwen in - dan komt

> er weer een andere trainer. Ik heb elders op dit

> prikbord al aangegeven dat alle linies nu heel

> behoorlijk zijn bezet, alleen over de spitspositie

> heb ik vraagtekens. Maar misschien lost dat

> zichzelf op de komende weken.

Ik kan ook nog wel enigszins relativeren…. Ik zou het alleen jammer en onterecht vinden, als Rutten slachtoffer wordt van het beleid van Martinus….

• jojamen

Spitspositie blijft het zorgenkindje voorlopig ,alleen niet alleen bij ons. het is gewoon heel moeilijk een spits te vinden die er gelijk staat en een meerwaarde is. Talent (dammers) hebben we zelf ,dus eerst maar zo proberen.

• jojamen

Hoezo slachtoffer????Er staat nu toch een redelijke selectie ,we zijn schuldenvrij en hebben ook nog veel talent lopen. Misschien de verwachtingen iets bijstellen in plaats van spreken over wanbeleid??

• TTV

jojamen Schreef:

——————————————————-

> Hoezo slachtoffer????Er staat nu toch een

> redelijke selectie ,we zijn schuldenvrij en hebben

> ook nog veel talent lopen. Misschien de

> verwachtingen iets bijstellen in plaats van

> spreken over wanbeleid??

Voetbal draait om goal in het doel schieten…. Met 1 doelpunt per wedstrijd (dat is Te Vrede) gaan we het niet redden, de selectie is redelijk maar niet meer dan dat, het is te hopen dat Toornstra veel goals gaat scoren op Zuid… Want van de spits hoeven niet veel te verwachten (behalve intikkers/inkoppers)…

Dus misschien tijd om Dammers te brengen! Heeft naar horen zeggen meer kwaliteit dan Te Vrede/Kazim….

• TTV

jojamen Schreef:

——————————————————-

> Spitspositie blijft het zorgenkindje voorlopig

> ,alleen niet alleen bij ons. het is gewoon heel

> moeilijk een spits te vinden die er gelijk staat

> en een meerwaarde is. Talent (dammers) hebben we

> zelf ,dus eerst maar zo proberen.

Men sleept elke keer het voorbeeld van Ajax aan, terwijl Ajax op meerder posities scorend vermogen bezit, dan heb je ook geen echte spits nodig om te winnen…. Niet te vergelijken met Feyenoord dus.

• Adriano

Nou dat hebben we gezien, 020 mist nog meer kansen dan Feyenoord. Die waren ook niet in staat om een goede spits aan te trekken en ik weet dat dat bovenaan het verlanglijstje van de Boer stond. Maar het is ze niet gelukt, en daar is de Boer helemaal niet gelukkig mee want die ziet de bui daar al hangen.

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Nou dat hebben we gezien, 020 mist nog meer kansen

> dan Feyenoord. Die waren ook niet in staat om een

> goede spits aan te trekken en ik weet dat dat

> bovenaan het verlanglijstje van de Boer stond.

> Maar het is ze niet gelukt, en daar is de Boer

> helemaal niet gelukkig mee want die ziet de bui

> daar al hangen.

Refereerde meer aan vorig seizoen….

• jerry

die hebben nog minder scorend vermogen als dat wij hebben