Kunnen de keeperstrainers van Feyenoord Vermeer verzieken ?

• Adriano

Ik heb totaal geen fiducie in die gasten. Die hebben Mulder ook niet beter gemaakt en zijn fouten er uit kunnen halen. Ook maar de keeperstrainers van 020 ophalen ? Of zeg ik nu, net als anders, onzinnige dingen ?

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Ik heb totaal geen fiducie in die gasten. Die

> hebben Mulder ook niet beter gemaakt en zijn

> fouten er uit kunnen halen. Ook maar de

> keeperstrainers van 020 ophalen ? Of zeg ik nu,

> net als anders, onzinnige dingen ?

Mulder krijgt overal de schuld van maar de trainers zijn onschendbaar… Lodewijks heeft gefaald om Mulder beter te maken, dat is ook een manier om de zaak te bekijken, maar Mulder trekt aan het kortste end? Dat is toch eigenlijk onvoorstelbaar Adri???

• Adriano

Die keeperstrainers hebben gefaald, Lodewijks is niet is staat geweest om er een stabiele sluitpost van te maken waar de club wekelijks op kan bouwen. Die wisselvalligheid blijft zich maar manifesteren.

• jrcruzzzz

Ik heb ook totaal geen vertrouwen in Lodewijks, die zie ik liever vertrekken dan Mulder

• jeli

Is leuk dat hier laatst wat stond over de statistieken van Pelle tegenover Kazim, als je puur naar de statistieken kijkt heeft Mulder het beter gedaan dan Vermeer.

Vermeer is mijn keuze niet, heb ik zelf zat over gezegd, maar hij is nu Feyenoorder, kan ik ook niets meer aan veranderen.

Wat mij echter wel verbaasd is het feit dat Mulder slecht is op hoge ballen, dat is nu ook net het probleem van Vermeer.

• Patrick

hij is idd geen ster bij hoge ballen,maar wel een stuk beter dan mulder, en organisatorich /coachend is hij 3 klasse beter! op de lijn zijn ze gelijk,dus ja vermeer gaat ons sterker maken! en die jongen heb ballen om deze moeilijke stak te maken!!

• jolanda_marco

Denk dat mulder ‘overall ’een betere keeper is dan vermeer.

Met joris en nelom voor je heb je 2 keepers nodig

• Adriano

Ja, een extra die achter het net vist. :D

• Urban achiever

Sporters zijn maar tot op zekere hoogte maakbaar. Aan ieder talent zit een grens. Beter wordt die sporter dan niet meer. Los van wie de trainer van de keepers is denk ik dat de grenzen van het talent van Erwin Mulder op dit moment zijn bereikt.

• Maxje2003

Is Vermeer echt zoveel beter ?