Dat dit seizoen in het begin moeilijk zou worden was wel duidelijk maar verder alle lof voor de Feyenoord directie!
Helemaal met je eens trouwens.(tu)
Whassup het is vrij logisch dat van Geel met deze teksten naar buiten komt en zoals jij het vertaalt klopt het dat ie gelijk heeft.
Er is wel een grote maar vind ik, van Geel haalt alles uit de kast wat allemaal met het (recente) verleden te maken heeft, daar heeft
Feyenoord puik werk geleverd door van een nagenoeg failliete BVO weer een gezonde BVO te worden. Ik vind wel dat we tijdens
dit proces hebben verzuimd om een keer kampioen te worden (afgelopen seizoen), mijns inzien heeft dat vooral te maken dat
het Feyenoord ontbreekt aan het laatste stapje organisatorisch vermogen rondom alles om een topsport klimaat neer te zetten.
Wat ik bedoel is 3 x hoera voor VGeel en de directie voor de afgelopen 3 jaar, maar zoals het echte leven gaat het verleden
telt niet meer whassup/ whats up de komende 3 jaar ? Daar heeft ie mijns inziens toch deels gefaald en haalt ie ook verkeerde
dingen aan. Hij is ontegenzeggelijk te laat geweest met spelers halen, en wat er is gehaald ik en jij hadden er geen scout voor nodig
gehad. In totaliteit in Feyenoord mijns inziens zwakker geworden :
- Trainer zwakker
- Keeper beter
- Verdediging zwakker
- MIddenveld beter
- Aanval zwakker
Na 4 wedstrijden al 7 punten achter en op Twente uit waren de andere 3 ploegen op papier makkelijke tegenstanders 5 punten verlies
punten die je op het eind tekort komt,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?