Van Geel is ambitieus: 'Feyenoord moet meedoen om titel'

• BJW

Dat dit seizoen in het begin moeilijk zou worden was wel duidelijk maar verder alle lof voor de Feyenoord directie!

Helemaal met je eens trouwens.(tu)

• kieb

(tu)(tu)(tu)

• Brilletje

Precies kieb…dat heb je goed gezien.

Ik wil wel, maar kan niet…..maar o wee als ik in de gelegenheid was…

• kieb

ben je nu echt zo dom?

• predator

Het wordt een herhaling van zetten, maar ik blijf vinden dat er te laat is geanticipeerd op het vertrek van Pelle. Ik ben helemaal geen gloryhunter maar een keer CL-deelname of kampioen worden, heb ik als duurbetalende supporter wel verdiend (en met mij vele anderen).

• Brilletje

Ja, maar niet zo dom als jij.(:P)

• Brilletje

En zo is dat maar net predator….de meelopers van Heilige Martin ten spijt blijf ook ik beweren dat er geen goede zaken zijn gedaan.

• Urban achiever

Als jij het zegt. Een beter bewijs van het tegendeel is er niet.

• Brilletje

Applaus Urbanus……eindelijk het licht gezien???

• hitman

Whassup het is vrij logisch dat van Geel met deze teksten naar buiten komt en zoals jij het vertaalt klopt het dat ie gelijk heeft.

Er is wel een grote maar vind ik, van Geel haalt alles uit de kast wat allemaal met het (recente) verleden te maken heeft, daar heeft

Feyenoord puik werk geleverd door van een nagenoeg failliete BVO weer een gezonde BVO te worden. Ik vind wel dat we tijdens

dit proces hebben verzuimd om een keer kampioen te worden (afgelopen seizoen), mijns inzien heeft dat vooral te maken dat

het Feyenoord ontbreekt aan het laatste stapje organisatorisch vermogen rondom alles om een topsport klimaat neer te zetten.

Wat ik bedoel is 3 x hoera voor VGeel en de directie voor de afgelopen 3 jaar, maar zoals het echte leven gaat het verleden

telt niet meer whassup/ whats up de komende 3 jaar ? Daar heeft ie mijns inziens toch deels gefaald en haalt ie ook verkeerde

dingen aan. Hij is ontegenzeggelijk te laat geweest met spelers halen, en wat er is gehaald ik en jij hadden er geen scout voor nodig

gehad. In totaliteit in Feyenoord mijns inziens zwakker geworden :

- Trainer zwakker

- Keeper beter

- Verdediging zwakker

- MIddenveld beter

- Aanval zwakker

Na 4 wedstrijden al 7 punten achter en op Twente uit waren de andere 3 ploegen op papier makkelijke tegenstanders 5 punten verlies

punten die je op het eind tekort komt,