Positieve en negatieve deze transferperiode punten mijn lijstje....

• TTV

Goede dingen:

1-Vermeer

2-Toornstra

3-El Ahmadi

4-Contractverlengingen Clasie

5-Jeugdspelers inpassen/vastleggen…

Slechte dingen:

1-Plaatsing voor Champions League laten schieten, onder het mom van we kunnen het niet handelen, ga dan lekker dammen of schaken als vereniging.

2-Spelers voor dumpprijzen verkocht.

3-Mulder publiekelijk afvallen (terecht of onterecht), had gewoon intern moeten blijven. En meneer Lodewijks komt er gewoon mee weg…

4-Guidetti publiekelijk schofferen

5-Schaduwlijst die nooit heeft bestaan, en zwaar gefaald als die al bestaan heeft…

6-Zeggen dat prioriteit een spits was en met lege handen aankomen.

7-Salaris spenderen aan veteranen Boulahrouz, en een Kazim via vriendjes binnenslepen, zonder enig scoutingswerk of informatie in te winnen.

(ze wisten nog niet eens dat hij nog een schorsing open had staan, zouden ze zijn gemiddelde wel hebben gezien misschien? Dat van Schaken is beter…)

8-Beloven dat er alleen nog spelers met restwaarde komen, en ineens het roer omgooien en naar overbruggingsspelers gaan.

• Urban achiever

Al je slechte dingen zijn aannames uit het roddelcircuit, waarvan je totaal geen idee hebt of het werkelijk zo is gebeurd of dat je er maar een gooi naar doet, of meningen die werkelijk helemaal nergens op slaan, of meningen gebaseerd op maar de helft van het verhaal, en wel de helft die ervoor zorgt dat je weer wat te zeiken hebt. Jammer. Ik zal puntje 8 er als voorbeeld bij pakken. Er is nooit beloofd dat er alleen spelers met restwaarde zouden komen, er is gezegd dat er alleen spelers worden gekocht die restwaarde hebben. De overgebleven plekken worden opgevuld met spelers die transfervrij zijn, de zgn. overbruggingsspelers. Er zijn echter twee spelers aangetrokken waarvoor moest worden betaald en die vermoedelijk weinig restwaarde hebben: Vermeer en El Ahmadi. En laten die nou uitgerekend op 1 en 3 van je positieve lijstje staan. Verder is restwaarde een relatief begrip. Als Clasie zijn vier jaar contract uitdient is zijn restwaarde net zo nul als die van de transfervrije Boularouz. Het gaat om de afschrijving per jaar.

Hier wat ik ervan vind:

+ Aanzienlijke verbreding van selectie

+ Betere keeper

+ Na X jaar weer Europees voetbal in september

+ Niet failliet maar gezond

+ Positief eigen vermogen

+ Er kan op transfermarkt worden geacteerd ipv afgewacht

+ Er is geen debiele som geld betaald voor een spits waarvan we maar moeten afwachten oftie beter is dan Te Vrede

- Ik mis Pelle elke dag

- Ik heb weer geen transfer van Neymar, Messi of CR07 naar Rotterdam gezien.

• TTV

Urban achiever Schreef:

——————————————————-

> Al je slechte dingen zijn aannames uit het

> roddelcircuit, waarvan je totaal geen idee hebt of

> het werkelijk zo is gebeurd of dat je er maar een

> gooi naar doet, of meningen die werkelijk helemaal

> nergens op slaan, of meningen gebaseerd op maar de

> helft van het verhaal, en wel de helft die ervoor

> zorgt dat je weer wat te zeiken hebt. Jammer. Ik

> zal puntje 8 er als voorbeeld bij pakken. Er is

> nooit beloofd dat er alleen spelers met restwaarde

> zouden komen, er is gezegd dat er alleen spelers

> worden gekocht die restwaarde hebben. De

> overgebleven plekken worden opgevuld met spelers

> die transfervrij zijn, de zgn.

> overbruggingsspelers. Er zijn echter twee spelers

> aangetrokken waarvoor moest worden betaald en die

> vermoedelijk weinig restwaarde hebben: Vermeer en

> El Ahmadi. En laten die nou uitgerekend op 1 en 3

> van je positieve lijstje staan. Verder is

> restwaarde een relatief begrip. Als Clasie zijn

> vier jaar contract uitdient is zijn restwaarde net

> zo nul als die van de transfervrije Boularouz. Het

> gaat om de afschrijving per jaar.

Haantje de voorste moet weer reageren…. Dit zijn geen aannames is gewoon allemaal echt gebeurd.

Goedpraten is jouw vak… Krijg steeds meer het idee dat je of:

1-Dit doet om een reactie uit te lokken, een soort trolling maar dan slecht zeg maar…

2-Persoonlijke banden hebt met Feyenoord, bestuur of van Geel.

3-Gewoon echt zelf de onzin gelooft die je verkondigt

Gudde: ‘Alleen nog investeren in jonge spelers’

Geschreven op 2014-07-29 om 22:37:18 | Bekeken: 27492 | Reacties: 394 | Foto: Pro Shots |

Feyenoord is niet van plan om na Khalid Boulahrouz nog een speler aan te trekken zonder restwaarde. Dat vertelde algemeen directeur Eric Gudde zojuist in Nieuwsuur.

Gudde gaf in de uitzending aan dat Feyenoord zeer zorgvuldig omgaat met de transferinkomsten. De club laat zich niet opjagen in haar transferbeleid. In De Kuip wachten ze liever drie weken langer als dat ervoor zorgt dat een goede speler wél haalbaar is.

Als de club in de komende weken zijn selectie versterkt dan is dat in ieder geval in spelers met een restwaarde. ‘Indien er spelers worden aangetrokken, wil Feyenoord alleen investeren in jonge spelers die nog wat opleveren’, zei Gudde.

• Urban achiever

Wat je van mij vindt zal me maakt me niet. Ik vind jou inhoudelijk als prikker een intrigant. Verder lijk je me een aardige vent, en dat je een subforum hebt oipgericht vind ik te gek van je. Zal je waarschijnlijk ook jeuken.

Maar inhoudelijk ben ik het niet met je eens. Dat kan ook niet, want voor mij is het glas halfvol, voor jou bijna tot op de bodem leeg. Maar wat je feiten noemt is gewoon weer interpretatie van de stukjes op telegraaf.nl.

Je moet het verhaal van Gudde nog maar eens luisteren. Is vast te vinden. Investeren is het sleutelwoord.

En wie is nou de koning van het trollen?

• TTV

Urban achiever Schreef:

——————————————————-

> Wat je van mij vindt zal me maakt me niet. Ik vind

> jou inhoudelijk als prikker een intrigant. Verder

> lijk je me een aardige vent, en dat je een

> subforum hebt oipgericht vind ik te gek van je.

> Zal je waarschijnlijk ook jeuken.

>

> Maar inhoudelijk ben ik het niet met je eens. Dat

> kan ook niet, want voor mij is het glas halfvol,

> voor jou bijna tot op de bodem leeg. Maar wat je

> feiten noemt is gewoon weer interpretatie van de

> stukjes op telegraaf.nl.

>

> Je moet het verhaal van Gudde nog maar eens

> luisteren. Is vast te vinden. Investeren is het

> sleutelwoord.

>

> En wie is nou de koning van het trollen?

Ik heb niets persoonlijks tegen je hoor…. Ik ken je namelijk niet persoonlijk… Maar bij jouw (als prikker) krijg ik de indruk dat je alles, maar dan ook alles loop te vergoeielijken… Heb je uberhaupt wel kritiek op iets? Je mag het me gewoon vertellen hoor, niets menselijks is mij vreemd jongen…

• Urban achiever

:)

Ik vind het ronduit kaa-uu-tee dat we zo'n lage begroting hebben en dus zo weinig geld. Maar binnen dat gegeven begrijp ik wat er gebeurt en heb er dus ook geen kritiek op. We zijn Real Madrid niet en ook FC Groningen niet.

• Adriano

We zitten daar tussenin Urban, daarom heten de Feyenoordjaren ook tussenjaren.:D

• Joost

Man, man, man,…..

Even mijn lijstje.

Goed:

- aankoop Vermeer, Toornstra en EL Ahmadi als directe versterking

- Wilkshire transfervrij binnenhalen die het voor mij vooralsnog boven verwachting doet

- aankoop Basacikoglu voor de toekomst

- positief transferresultaat van ca. 20 mln euri

- negatief EV omgebogen in positief EV

- contractverlenging Clasie

- mooie oplossingen voor Goossens en Vormer zodat ze van de payrol af zijn

Twijfel

- aantrekken Bouhlarouz

- aantrekken Kazim

Slecht:

- geen goede spits weten te strikken

- Verhoek niet weten te slijten

Dat schofferen van Guidetti en Mulder wat jij noemt vind ik onzin. Als Guidetti vasthoudt aan een salaris van 2 mln, dan vind ik het logisch dat MvG hier niet op ingaat. Het niet weten te strikken van een spits valt MvG aan te rekenen hoewel kandidaten als Guidetti en Dost nu gewoon de bank mogen warmhouden bij hun oude ploegen omdat er blijkbaar geen clubs waren die deze jongens tegen deze voorwaarden wilden overnemen. In die zin ook weer goed dat MvG hier niet op is ingegaan.

• Urban achiever

:)