Lang video interview van Geel, over hoe en wat etc... Verhaal van spits is al wat ik vermoedde...

• TTV

Gegokt en verloren….. Te hoog gemikt op onhaalbare spelers… Dat is een keuze en wat mij betreft de slechte keuze.

Zelfs in een segment onder de top gekeken, maar die willen allemaal niet naar onze competitie…. Allemaal niet…:D

Verder een verhaal over hoe we er 3 jaar geleden bij stonden, en natuurlijk hoe we er nu bij staan en hoe hij daar aan mee heeft gewerkt, hartstikke goed gedaan inderdaad en zeker niet vergeten.

http://www.youtube.com/watch?v=0w47wzeKwsk#t=338

Deze man ken echt alles goed lullen geweldig! Misschien kan die premier worden van Nederland…

>:D<

• Urban achiever

Weer zo'n onzinopmerking. Je haalt of spelers die iets toevoegen, of je doet het met de jongens die er zijn. En dat geldt voor alle posities en ook nog eens in de breedte. Concentreer je dat verhaal op de spitspositie, dan is daar Van Geel niet geslaagd om een speler te halen die iets toevoegt aan wat we hebben (Te Vrede en Manu), vanwege de ronduit debiele bedragen die op de markt voor onzekere houthakkers als Dost en Vossen wordt betaald. Itt Ajax halen we dan niemand, terwijl zij Zilik en Zivkovic hebben rondlopen en uit armoede Sigthorson een contract geven. Zo werkt het nu eenmaal en je rekent Van Geel er op af.

Op ALLE andere posities is adequaat gezorgd voor vervanging, verdieping en verbreding van de bestaande selectie, binnen de marges van Feyenoord.

• Maxje2003

V Geel weet het mooi te brengen maar er zit geen enkele visie of beleid achter het transferbeleid , kwantiteit is belangrijker als kwaliteit dus weer een seizoen zonder prijs

• kieb

Wellicht voor jou een goed idee om het stukje van minuut 7:20 eens te luisteren.

• kieb

Ik dacht ik kijk ff een stukje, maar vond het best interessant en heb het helemaal zitten kijken. Wat kan die vent ongelofelijk makkelijk praten. Knap!

Maar het is geen gebakken lucht verkopen, maar hij slaat zinnige en begrijpelijke taal uit. Geeft een logisch antwoord op iedere vraag.

• Urban achiever

De essentie van het interview is op 7:35. ‘Je wilt het begrijpen of je wilt het niet begrijpen’.

• Urban achiever

Haha, prik net hetzelfde. Sorry. :)

• kieb

:D(tu)

• Maxje2003

De essentie is dat je sportief weer niet echt meedoet

• kieb

zal moeilijk worden, maar ik zeg nog niet dat je niet mee doet. Daar vond ik de wedstrijd tegen twente uit te goed voor. Ze spelen met de week beter voetbal.