Kalou tegen Bild: Feyenoord is mijn club

• Patrick

BEWAAR

REAGEER

Door: redactie

3-9-14 - 18:11 bron: ANP

© anp.

Salomon Kalou is zijn tijd bij Feyenoord nog altijd niet vergeten. In het Duitse Bild laat hij weten dat Feyenoord nog altijd ‘zijn club’ is. Op de vraag welke club zijn lievelingsclub is, geeft Kalou eerlijk antwoord: ‘Feyenoord Rotterdam. Daar heeft mijn broer jaren voor gespeeld én ik heb daar mijn eerste stappen als professioneel voetballer gezet. Maar nu is het even Hertha.’

© EPA.

De Ivoriaan begon zijn carrière in Rotterdam, waar zijn oudere broer Bonaventura lange tijd publiekslieveling was. Kalou (29) speelde vervolgens bij Chelsea en Lille en hij tekende onlangs bij Hertha BSC. ‘Ik houd van uitdagingen. De club speelt leuk aanvallend voetbal en Berlijn is natuurlijk een geweldige stad’, zo vertelt de aanvaller.

Lees ook

• Patrick

kut dat we in de mickey mouse competitie zitten,met ons is niks mis! en natuurlijk de imbeciele bedragen die in het buitenland de boel verzieken.

• Yente

Hij wilde paar jaar geleden best terug als Kuyt dan ook terugkwam.

• jeli

Patrick Schreef:

——————————————————-

> kut dat we in de mickey mouse competitie

> zitten,met ons is niks mis! en natuurlijk de

> imbeciele bedragen die in het buitenland de boel

> verzieken.

prachtig toch dat zo een speler dat zegt over Feyenoord, er wordt hier vaak negatief geleuterd, dit niet goed, dat niet goed.

dit zegt wel iets vind ik, hoop dat hij nog eens terugkomt.

• TTV

Hartstikke leuk van Kalou! Maar een echte Feyenoorder komt zijn club helpen, en dat doet Kalou niet want die kiest voor het geld. Lijkt me nou niet dat hij weinig op zijn rekening heeft staan, en dat hij zeker weten wel financieel onafhankelijk is….

• scf

maar nu zou hij niet terug willen alleen als hij is uitgescheten bij clubs

• Adriano

TTV, die Kalou is geen echte Feyenoorder. Denk eens goed na. Moest hij niet plotseling naar psv toen hij nog een lopend contract had bij Feyenoord ? Hij was toen voor Feyenoord al niet meer te handhaven, zijn kop was hoteldebotel geluld door de staf van psv, achter de rug van de bestuurderen van Feyenoord. En nou is het ineens zijn cluppie ? Wat een misselijke comediant.

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> TTV, die Kalou is geen echte Feyenoorder. Denk

> eens goed na. Moest hij niet plotseling naar psv

> toen hij nog een lopend contract had bij Feyenoord

> ? Hij was toen voor Feyenoord al niet meer te

> handhaven, zijn kop was hoteldebotel geluld door

> de staf van psv, achter de rug van de bestuurderen

> van Feyenoord. En nou is het ineens zijn cluppie ?

> Wat een misselijke comediant.

Misselijke comediant? Een beetje een Urban Retriever type dus?>:D<

• Adriano

Nee TTV, die Golden Retriever is een echte Feyenoorder, dat weet ik zeker. Zeg maar, een hondstrouwe supporter. >:D< Kalou had het bij mij toen volledig verbruid, die hoef ik bij ons niet meer terug te zien.

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Nee TTV, die Golden Retriever is een echte

> Feyenoorder, dat weet ik zeker. Zeg maar, een

> hondstrouwe supporter. >:D< Kalou had het bij mij

> toen volledig verbruid, die hoef ik bij ons niet

> meer terug te zien.

Volgens mij was van Robin van Persie, ook in onderhandeling met PSV of niet?

Ook een echte Feyenoorder…. Net als Dirkie Kuyt….:D