Wees blij

• hansdv

Supportes en Van Geel moeten dat Dost niet is gekomen ,weer enkel probleem!!!

• TTV

hansdv Schreef:

——————————————————-

> Supportes en Van Geel moeten dat Dost niet is

> gekomen ,weer enkel probleem!!!

Hele gekke zinsformatie dit…… MarJa Blij ben dat Ben Dost, gekomen is niet!!!!

>:D<

• Adriano

Waar kom je vandaan, uit Zuid-Afrika ? Ik nie begrijp nie wat bedoellie ?

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Waar kom je vandaan, uit Zuid-Afrika ? Ik nie

> begrijp nie wat bedoellie ?

Of Zuid Mars… Jupiter… Zou ook nog kunnen…:D

• Adriano

Ik hoop niet dat Urban dit leest, die gaat helemaal over de rooie als hij geen vautloos Nederlands ziet. :D

• Patrick

het is hansdv van de dyslectie vereniging joh!

• Adriano

Zal zijn moeder weten dat hij op dat verderfelijke prikbord zit ? >:D<

• Urban achiever

Tuurlijk lees ik dat, maar je kent me duidelijk niet. Maak me meer zorgen over de onbeschaamde hypocrisie van jou, Adrianeus, dan over de taalvaardigheid van een enthousiaste prikker. Eerst iemand anders de les lezen over wijzen op taalfouten (wat ik niet deed) en dan zo denigrerend naar een mede-prikker. Beetje gluiperig. Gelukkig voel je de bui zelf al aankomen. Je laat wel in je kaarten kijken als mens. (Nee, niet als mens zijnde.)

• Adriano

Je laat duidelijk merken dat je een grote janlul bent die zich laat opnaaien. Dat doet me in ieder geval heel veel plezier. Dat zegt veel over jou als mens, maar ook over je zeer beperkte itelligentie. Je bent in ieder geval gespeend van ieder greintje gevoel voor humor, laat dat duidelijk zijn. En ga me niet vertellen dat je dat wel hebt want dat heb je echt niet.

• Urban achiever

Wie hapt er nou? ;)