Zijn er hier mensen die wel is naar Varkenoord gaan? Hoe goed is die Dammers wel niet jongens?

• TTV

Als ik al die verhalen moet geloven over Dammers, heeft Feyenoord letterlijk goud in handen, en hebben we een echte topper in huis.

Hij is al 19 jaar en zou dus makkelijk kunnen debuteren, wat weten/vinden jullie van Dammers, en is hij er klaar voor of is niveau Feyenoord 1 te hoog?

Oh ja… Urban/1908 hoeft niet te reageren… Deze topic is alleen voor ¨domme¨ Feyenoordsupporters.

:D

• Patrick

19 jaar,als hij echt goed was zat hij al bij man city of chelsea ben ik bang ::o

• TTV

Patrick Schreef:

——————————————————-

> 19 jaar,als hij echt goed was zat hij al bij man

> city of chelsea ben ik bang ::o

Laat me de vraag is anders stellen dan…. Is hij beter dan Mitchell Te Vrede?

• Urban achiever

Jammer dat ik niet mag reageren vanwege het feit dat mijn IQ wel boven dat van een roomsoes uitkomt. Anders had ik kunnen zeggen dat ik hem bij Jong Oranje heb zien spelen en hem daar geen onuitwisbare indruk vondmaken. Dat was slechts een wedstrijd. Maar ja, ik mag dat niet zeggen.

• Adriano

Jouw meningen lees ik zelden of nooit, je hebt zelden iets zinnigs te zeggen. Je bent wel heel optimistisch dat je denkt dat jouw IQ boven dat van een roomsoes uitkomt. Hooguit van dat van een bitterkoekje. :D

• TTV

Urban achiever Schreef:

——————————————————-

> Jammer dat ik niet mag reageren vanwege het feit

> dat mijn IQ wel boven dat van een roomsoes

> uitkomt. Anders had ik kunnen zeggen dat ik hem

> bij Jong Oranje heb zien spelen en hem daar geen

> onuitwisbare indruk vondmaken. Dat was slechts een

> wedstrijd. Maar ja, ik mag dat niet zeggen.

Mag wel hoor….. Onder het klootjesvolk begeven dat ver, ver, mijlenver onder jouw niveau ligt….

Maar voel je, je eigen daar niet te goed voor?

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Jouw meningen lees ik zelden of nooit, je hebt

> zelden iets zinnigs te zeggen. Je bent wel heel

> optimistisch dat je denkt dat jouw IQ boven dat

> van een roomsoes uitkomt. Hooguit van dat van een

> bitterkoekje. :D

Je onderschat hem Adri… Ik denk dat zijn IQ net boven dat van een stroopwafel uitkomt…

Maar dan wel van zo´n hele goedkope, droge, dunne en smakeloze stroopwafel….:D

• Adriano

Ach TTV, laat die gozert in zijn sop gaarkoken. Gewoon niet meer reageren op alles wat hij brabbelt. (td)

• ove45

Kom regelmatig op Varkenoord.

Dammers is een prima spits.

Maar voor het eerste elftal komt hij (nog) tekort.

Grote belofte voor de nabije toekomst.

Vind ik.

• TTV

ove45 Schreef:

——————————————————-

> Kom regelmatig op Varkenoord.

> Dammers is een prima spits.

> Maar voor het eerste elftal komt hij (nog)

> tekort.

> Grote belofte voor de nabije toekomst.

> Vind ik.

Beter of minder goed dan een Te Vrede, dat wil ik graag weten ove….