gaat hij de goals maken?

• ronaldo

http://i58.tinypic.com/2rqhzc4.jpg

• TTV

ronaldo Schreef:

——————————————————-

> http://i58.tinypic.com/2rqhzc4.jpg

Ik hoop het wel waar realistisch gezien denk ik van niet, de man is een enfant terrible en clubtoerist, een troublemaker eerste klas. Maar nog erger dan het laatstgenoemde geen goalscorer, dus hij heeft twee dingen tegen zich op dit moment, het is aan hem om dit ontkrachten en snel ook.

Afgezien van dat heb ik het idee dat Rutten, de kans moet geven aan Dammers als die zo goed is, want als ik de verhalen moet geloven is hij heel goed.

• Adriano

Ik moet eerlijk toegeven dat ik Dammers nog nooit heb zien spelen, maar ik weet wel dat hij heel veel doelpunten maakt, al enige jaren. Is ook jeugdinternational, dat word je niet zomaar. Scoorde veel in de jeugd, scoort nu ook veel in het beloftenelftal.

• ronaldo

gisteren hadden ze positiespelletje op training en was niet echt onder de indruk van hem, balaanname, 1x raken van de bal was niet best. Rutten en Gio moesten hem paar keer bijpraten.

• TTV

ronaldo Schreef:

——————————————————-

> gisteren hadden ze positiespelletje op training en

> was niet echt onder de indruk van hem, balaanname,

> 1x raken van de bal was niet best. Rutten en Gio

> moesten hem paar keer bijpraten.

Kazim bedoel je?

• ronaldo

ja hij werd ook vaak niet aangespeeld, toen zette Rutten hem als beginpunt neer en kwam zijn gebrekkige balbehandeling duidelijk naar voren, Te Vrede o.a. ging dat stukken beter af.

• TTV

ronaldo Schreef:

——————————————————-

> ja hij werd ook vaak niet aangespeeld, toen zette

> Rutten hem als beginpunt neer en kwam zijn

> gebrekkige balbehandeling duidelijk naar voren, Te

> Vrede o.a. ging dat stukken beter af.

Als Te Vrede een betere balbehandeling heeft dan Kazim, moeten we ons echt ernstige zorgen gaan maken ronaldo.

• ronaldo

zeker weten, maar voordat men zo'n speler gaat huren gaan ze dan niet even kijken wat zijn vaardigheden zijn? ik denk dat hij nu over een 1/2 jaar wordt bedankt voor zijn aanwezigheid.

• ronaldo

en dat onder het toeziend oog van Eric Gudde

• Adriano

Gudde van FC Knudde. Ik weet niet wat het verwachtingspatroon is van een speler die vanaf februari niet of nauwelijks op enig niveau heeft gespeeld, dat is bij mij in ieder geval laag. Dat moet ook, dan kan het misschien in de praktijk wel meevallen. Hopelijk. Reeds !