guidetti is back !

• Brilletje

En dan toch nog voor het kampioenschap meedoen…….in een overbruggingsjaar.

Wat is er eigenlijk met die vent aan de hand……..te veel kiebjes gegeten misschien.

• Feye1908

Joh Van Geel wilde per se Drost hebben (geen idee waarom) en was dol blij dat een reden kon vinden om Guidetti buiten de deur te houden. Gelukkig kon hij het salarisbudget en een flink deel van de inkomsten kwijt aan overdige aankopen. Ik vind Van Geel nog steeds een top TD maar afgelopen zomer heeft hij zwaar ondermaats gepresteerd. Champions League is al verloren, deelname aan Europa league is met de hakken over de sloot behaald maar de groepsfase wordt kansloos om over de competitie maar te zwijgen. Hopelijk ziet Van Geel in Januari het licht en komt hij met de benodigde spits.

• Joost

De komende maanden zal blijken of Van Geel het bij het rechte eind had tav Guidetti. Kan best zijn dat hij bij Celtic ook niet uit de verf komt.

• buijs

bij jong zweden schoot tie hem er wel lekker in trouwens

• Joost

Ik bekijk het liever over een reeks van wedstrijden ipv een potje met Jong Zweden :)

• hitman

vette goal maar voor mij ben je niet back als je een goal maakt

• jeli

Als Guidetti fit is gaat hij ook gewoon veel scoren in Schotland, die competitie stelt ook weinig voor.

• Adriano

And the winner is…………..eh…………eh………….who ?