'Feyenoord mondeling akkoord met Kuyt over terugkeer'

• Patrick

Soccernews.nl

Dirk Kuyt verliet Feyenoord in 2006 voor Liverpool en beloofde Het Legioen destijds ooit terug te zullen keren. Wellicht gebeurt dat volgend jaar, wanneer zijn contract bij Fenerbahçe afloopt. Volgens de Turkse krant Milliyet heeft de Katwijker een mondeling akkoord bereikt met Feyenoord over een terugkeer.

Kuyt zou op transfervrije basis naar Feyenoord kunnen vertrekken. Hij zou tegen die tijd al 35 jaar zijn, maar op het afgelopen WK in Brazilië toonde Kuyt aan dat zijn leeftijd vooralsnog geen probleem is. De routinier werd door Louis van Gaal gebruikt als linksback, rechtsback en aanvaller en op alle posities kon Kuyt uit de voeten.

Ook bij de nieuwe bondscoach Guus Hiddink is Kuyt in de smaak gevallen. “Dirk is fit en beschikbaar. Dan ga ik hem nog niet op stal zetten”, zei Hiddink onlangs over de 104-voudig international, die donderdag meespeelde tijdens de 2-0 nederlaag tegen Italië. Ook bij Fenerbahçe is Kuyt nog ‘gewoon’ een vaste waarde.

• Patrick

had gvd nu in de spits moeten staan! 35 is wel oud ,zelfs voor kuyt!

• Bertus67

te oud dus!

• Joost

Ik geloof er weinig van eerlijk gezegd. Mocht het toch waar zijn, dan vind ik dit een zeer slechte zaak. Dirk hoeft voor mij niet meer terug te komen.

• TTV

34 jaar is gewoon te oud, voor een veldspeler zoals Kuyt.

• Bertus67

zal hij ook kunnen keepen?:D

• jolanda_marco

(td)

• Adriano

Nee ! Was tegen Italie een regelrechte aanfluiting (dat waren er meerdere overigens). Schaken had het veel beter gedaan, daar ben ik van overtuigd.

• jerry

Enige optie is ipv mathijssen dan heeft hij overal gespeeld of als rechtsback?

• kieb

En exact hetzelfde werd er 2 jaar geleden gezegd toen hij een zwakke wedstrijd voor het NL11tal speelde. Hij kon er niets meer van…….. ja dat hebben we gezien.

Ik zie best een rol voor hem weg gelegd. Ook op zijn 35ste en ook op zijn 36ste.