Feyenoord-bestuur is boos op Hans Kraay Jr.

• Adriano

Geplaatst op dinsdag 9 september 2014 om 16:38 · 2 Reacties ·

Hans Kraay junior heeft onlangs bij het FOX Sports-programma ‘De Tafel van Kees’ geen vrienden gemaakt.

De analist/journalist liet zich kritisch uit over het beleid van de Feyenoorders en stelde enkele vragen. Tegenover Voetbal International laat hij weten dat dat in het verkeerde keelgat schoot.

Aan de andere kant van de tafel zat technisch directeur Martin van Geel. Kraay vroeg zich af waarom Feyenoord geen nieuwe spits had gevonden. ‘Na afloop van de uitzending was het bestuur van Feyenoord boos op mij, omdat ik iets had gezegd. Ik vroeg alleen hoe het mogelijk was dat ze nog geen spits hadden gehaald. Je wist al vier maanden van tevoren dat Graziano Pellè zou vertrekken.’

Verder snapte hij het aantrekken van Khalid Boulahrouz ook niet. ‘Ik snap niet waarom Feyenoord hem zo’n vijf ton salaris per jaar geeft. Je weet dat hij amper twaalf wedstrijden per seizoen kan spelen', aldus Kraay die na de uitzending dus een hoop boze blikken vanuit het Feyenoord-bestuur kreeg.

Die Kraay is volgens mij ook helemaal gebrainwashed en sufgeluld door die snor en Gijp. Volledig geindoctrineerd door die minkukels.

• kieb

Ik heb die uitzending gezien. Ik vond de manier van zijn vraagstelling niet goed. Hij ging (net als Johan gisteren ook aangaf toen hij over van hanegem begon om 1 keer in de week mee te trainen) teveel als een supporter de vragen stellen vond ik. Hij moest gewoon de vraag normaal stellen, zonder duidelijk te laten merken het er niet mee eens te zijn en bepaalde reacties willen uitlokken. Van Geel pareerde het wel goed vond ik

• TTV

Alsof zijn vragen niet legitiem zijn…. Van Geel is onze lieve Heer niet!!!

• kieb

zijn vragen wel, maar de manier waarop niet. Het waren dezelfde vragen als van Jan Dirk Stouten, maar die deed dat toch een stuk professioneler, terwijl die Jan Dirk het zeker niet eens is met van Geel, want dat heb ik in een interview op rijnmond wel gezien.

• Brilletje

Met de vraagstelling van Hans Kraay was totaal niets mis en die Derksen heeft nou eenmaal een hekel aan de familie Kraay.

Ooit is ie eens door Kraay Sr van de tafel geluld en dat steekt hem nog steeds.

• F-Boyz

Neem aan dat iedereen wel weet hoe Hans Kraay jr. is.

Dat is nou eenmaal zijn manier van vragen stellen, hij is geen journalist, hij speelt een journalist.

• TTV

Het voetbal wereldje is toch zo hard, volgens van Martin van Geel zelf. Dan mag hij ook best geconfronteerd worden, met keiharde kritische vragen.

• Brilletje

Helemaal eens TTV….helemaal eens.

Hij vond zich zelf waarschijnlijk niet hard toen ie ter elfder ure Mulder en Hahn de wacht ging aanzeggen.

Wordt hij aangepakt dan gaat ie als een klein blaag piepen bij de directie.

• Joost de fan

De waarheid is hard…!

Van Geel heeft met deze aankopen niet de spelers gehaald waar we op zaten te wachten.

• jeli

Dat valt nog best mee, men moet alleen niet communiceren dat men voor een Bas Dost wil gaan, gewoon niet haalbaar.

Vind Bilal, Ahmadi, Wilkshere en Toornstra niet zo verkeerd. Boela en Kazim is nog afwachten.