Geplaatst op dinsdag 9 september 2014 om 16:38 · 2 Reacties ·
Hans Kraay junior heeft onlangs bij het FOX Sports-programma ‘De Tafel van Kees’ geen vrienden gemaakt.
De analist/journalist liet zich kritisch uit over het beleid van de Feyenoorders en stelde enkele vragen. Tegenover Voetbal International laat hij weten dat dat in het verkeerde keelgat schoot.
Aan de andere kant van de tafel zat technisch directeur Martin van Geel. Kraay vroeg zich af waarom Feyenoord geen nieuwe spits had gevonden. ‘Na afloop van de uitzending was het bestuur van Feyenoord boos op mij, omdat ik iets had gezegd. Ik vroeg alleen hoe het mogelijk was dat ze nog geen spits hadden gehaald. Je wist al vier maanden van tevoren dat Graziano Pellè zou vertrekken.’
Verder snapte hij het aantrekken van Khalid Boulahrouz ook niet. ‘Ik snap niet waarom Feyenoord hem zo’n vijf ton salaris per jaar geeft. Je weet dat hij amper twaalf wedstrijden per seizoen kan spelen', aldus Kraay die na de uitzending dus een hoop boze blikken vanuit het Feyenoord-bestuur kreeg.
Die Kraay is volgens mij ook helemaal gebrainwashed en sufgeluld door die snor en Gijp. Volledig geindoctrineerd door die minkukels.